piątek, 23 marca 2018

Kto pierwszy ten lepszy #3

Cześć, czołem wszystkim!
Nie jedna osoba pewnie nie mogła się doczekać aby ujrzeć 2 zadanie do lubianej przez was serii. Ale jeszcze musicie poczekać trochę, aby je zobaczyć, ponieważ na początku zobaczycie kto wygrał, odpadł, nie przyszedł. Więc tak prezentują się wyniki z 1 misji, w której musieliście znaleźć Angele w lokacji: 
1. Naćpana nim (teraz Daj Mi Cole) - wygrała naszyjnik z pereł
2. Martyna (nowa uczestniczka)
3. Sam prestiż
4. Aeneo
5. Kaczorek
6. Julka
7. Naćpana
8. Strange Thing (nowa uczestniczka)


  
Parę uczestniczek nie przybyło (More Darling, Flora, Marika) i nie mam z nimi żadnego kontaktu, więc odpadają. One More Wish nie przyszła, ale napisała dlaczego więc zostaje w grze. Skandynawskiej nie było, bo nie mogła wejść na swoje konto na Awatarii. Pojawiła się z innego, a ja (jak to ja) wywalałam nieznane osóbki. Ją również wyrzuciłam z mieszkania. Z racji, że to moja wina, będzie mogła dalej grać. 
Ale dobrze, czas napisać kto odpadł.  Otóż, że było to takie trochę zagmatwane postanowiłam, że wszyscy przechodzą do kolejnej rundy! Gratki wszyskim i przechodzimy do wyjaśnienia misji.

2 zadanie
Prawdopodobnie może dla niektórych się nie spodoba, a bo to, albo tamto, ale na prawdę zadanie jest fajne! Musicie po prostu zrobić sobie na konto 20 G sposobem na 10 złotych monet. Jeżeli ktoś nie potrafi to klikajcie tu KLIK. Wziełam pierwszy lepszy filmik o tym na YT. Przed rozpoczęciem gry każdy na NK będzie musiał wysłać mi screena stanu konta G i gdy już skończycie zadanie. Misje zaliczę wtedy jak napiszecie mi na Naszej Klasie, że wykonaliście je. 
Wszyscy spotykamy się u mnie w mieszkaniu w grze.
25 marca (niedziela) godz. 19:00
/Uparta




10 komentarzy:

  1. A co jeśli u kogoś nie działa ten sposób? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać ze fejkusie sie pozapisywaly :) gdzie jest One More Wish, More Darling lub nacpana? :) Widać ze to były twoje fejkusie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One more wish będzie brała udział w kolejnym zadaniu, a Nacpana jest. Jaki jeszcze masz problem?

      Usuń
  3. niektorym nie dziala sposob na g przez znikniecie sasiadow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy masz więcej niż 1500 znajomych? Jeżeli tak musisz kilkadziesiąt usunąć. Jeżeli nie, to usuń wszystkie usunięte konta przez nich albo przez NK.

      Usuń
    2. Na nowej wersji NK, nie da się usunąć tych kont ze znajomych. Nie tylko ja mam z tym problem, bo duża część znajomych również. :P

      Usuń
  4. http://szpitalawatarii.blogspot.com/
    Zapraszamy serdecznie ♥
    /NIeznajoma xyz

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.