piątek, 9 marca 2018

Drogo VS Tanio #4

Hejka!
Z racji iż za niedługo mój okres próbny dobiega końca, chciałabym dogonić wszystkie moje serię. Miałam taki pomysł żeby posty z różnych moich zabaw nie były jakoś bardzo długie, tylko żeby były to zwykłe posty nie za długie a zarazem nie za krótkie, i żeby było ich na blogu minimum 5 dlatego dziś wszytko nadrabiam (UWAGA!) . Więc przejdę do sedna i zapraszam do serii "Drogo VS Tanio".

Stylizacja droga
Rajstopy: 67g (VIP)
Koszulka: 16g
Kurtka: 39g
Tenisówki: 15g
Kolczyki: 22g
Cena łącznie: 159g

Stylizacja tania

Bluzka: 450s
Spodnie: 1900s
Buty: 800s
Kolczyki: 4g
Kurtka: 35g
Cena łącznie: 3150s  i  39g

Przechodząc do sedna obie stylizacje podobają mi się bardzo. Omawiając szybko je zacznę od 1 która jest bardzo ładna, uważam że mimo swojej ceny zrobię g i zakupie ją. Stylizacja 2 też bardzo mi się podoba, nominuje w niej kolor żółty czarny i pomarańczowy, bluzka i buty są takim przełomem który dosyć fajnie pasuje, również bardzo mi się ona podoba i ją zakupie. 
To na tyle w tym poście. 
/Nika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.