wtorek, 13 marca 2018

Cztery ściany, jeden kolor #1

Cześć!
Dziś przychodzę do was z nową serią. Wiele razy widziałam jak ktoś projektował Awatarom stroje o określonym kolorze. Ostatnio o tym myślałam i stwierdziłam, że można by było zrobić to samo tylko, że z pokojem. Dziś zrobimy pokój w kolorze białym. Od razu ostrzegam, że nie posiadam jakiś znakomitych umiejętności. Zobaczcie co wykombinowałam!
Cały pokój moim zdaniem prezentuje się dość ciekawie. Biel zaakcentowałam niebieskim, ponieważ nie mogłam znaleźć niektórych elementów w wyłącznie tym kolorze. Jest to pokój w którym przeważają raczej tanie meble i myślę, że niektóre z nich możecie posiadać nawet od początku waszej rozgrywki, zależnie od tego jaki pokój wybraliście na początku gry. Dobra wróćmy jednak do tego pokoju. Myślę, że dla osoby lubiącej jasne, przejrzyste barwy pokój nada się idealnie. Dodając do sypialni stoliki z krzesłami kuchennymi, udoskonaliłam trochę ten pokój. Stoliki mają za role "imitować" biurko. Postawiłam tam je dwa, aby nie było, aż tak pusto. Bukiet postawiony na stoliku bardzo rzuca się w oczy, ponieważ jego liście są zielone, a sam bukiet tworzy piękną atmosferę, i jednocześnie jest bardzo fajną ozdobą, bez której było by tu tak jakoś dziwnie. (Przynajmniej ja odnoszę takie wrażenie). Krzesła były dość drogie, lecz jeżeli nie macie tyle złotych monet możecie zawsze poszukać jakiegoś tańszego zamiennika.
Cennik:
"Szafa na ubrania"- 900 s
Łóżko "Kawaler"- 1470 s
Szafka "Kawaler"- 1300 s
Błękitna ramka- Można ją stworzyć w warsztacie
Półka na książki "Kawaler"- 4 g
Kinkiet- 230 s
Bukiet na prezent ślubny- 1500 s
Stolik "Kawaler"- 1600 s
Stolik "Kawaler"- 1600 s
Krzesło "Neosfera"- 45 g
Krzesło "Neosfera"- 45 g
Drzwi- Każdy dostaje je po zakupie nowego pokoju
Marmurowa płytka- 7 g
Tapeta w paski- 500 s

Razem: 9100 s i 101 g

Mam nadzieję, że seria przypadła wam do gustu. Tym czasem ja się z wami żegnam.

/Julia


4 komentarze:

  1. Zdania zaczynamy od wielkiej litery. "Awatarom", nie "awatarą". Podejrzewam, że błędów jest tu więcej, ale szkoda dalej czytać, więc pewności nie mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, za poprawę nie zauważyłam tego błędu. Za chwilę go poprawie.
      /Julia

      Usuń
    2. Bez przecinka po słowie "dziękuję". Natomiast powinien on być po wyrazie "poprawę". Jeszcze w słowie "poprawię" powinno być "ę", a nie "e".

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.