sobota, 10 marca 2018

Profilówki #1

Hejka! Dziś przychodzę do was z dość nietypowym postem ponieważ pokażę wam tu kilka moich profilówek. Jeżeli takie post nie przypadają wam do gustu to idźcie poczytać post np. Emilki niż pisać tutaj zbędne komentarze które nikomu do życia potrzebne nie są. Nie chcę przedłużać więc przejdźmy do sedna postu. Zapraszam do czytania!

Profilówka nr. 1


Okej więc wygląda ona tak, zbyt ona piękna nie jest więc nie hejtujcie. Teraz szybko i zwięźle wam ją opiszę. Jest to studio nagrań jak widzicie pewna dziewczyna tam nagrywa filmik ma softbox, kamerę i tło graficzne czyli wszystko co potrzebne do nagrywania. Jest tam też druga dziewczyna możliwe że to jej przyjaciółka i czeka aż miejsce do nagrywania się zwolni. Ale to nie wszystko w tym pokoju znajduje się też ogromy stojak z ubraniami, obok pudełko z kosmetykami a niedaleko ogromna sofa a na niej kot, przed sofą stoi piękny stolik z pysznościami - czyli owocami. Grafika zajęła mi naprawdę długo bo godzinę a nawet ponad. Uważam że wyszła ona świetnie tylko trochę zkiepściłam doklejanie tapety na ścianę. Wszystkie meble i postacie wzięłam z Avatara - tylko samodzielnie skomponowałam pokój dokleiłam ściany, ułożyłam meble itd... Ocena: 9/10 

Profilówka nr. 2
Okej więc tą grafikę stworzyłam o myśli z okazji dnia kobiet. Również opiszę ją szybko, zwięźle i na temat. Więc znajduje się tam para zakochanych siedząca na płotku mostka. Chłopak obejmuje dziewczynę, a dziewczyna obejmuje chłopaka - moim zdaniem wyglądają słodko! Niedaleko na chodniku stoi przepięknie ubrana dziewczyna, a przed nią jej partner wręczający jej kwiaty z okazji dnia kobiet. Moim zdaniem grafika wygląda naprawdę słodko, wszystkie postacię wzięłam z Avatara - tylko tą dziewczynę mówiącą "ooo" ubrałam sama :). Ocena: 10/10
Tak kochani i to już wszystko co miałam wam do przekazania w tym poście, bardzo proszę o wyrażenie opini na temat profilówek - fakt że poszłam w prawdzie na łatwiznę ale jak najbardziej się starałam żeby wyszły one ładnie. No więc ja się z wami żegnam i widzimy się w następnym poście (jeżeli dotrwam bo dziś mój okres próbny dobiegł końca :)) 
/Nika ✡

5 komentarzy:

  1. Ładnie Ci wyszły te profilówki, uważam że powinnaś zostać na blogu. /Michuuś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, haha trzymaj za mnie kciuki!
      /Nika ✡

      Usuń
    2. Nika pisz sobie komentarze xDDD patrzcie na godzine :)

      Usuń
  2. Myślę, że dużo powinnaś poćwiczyć nad robieniem takich prac. Dlatego na razie odpuść sobie serie takiego typu i spójrz na profilówki Emilii i innych osób, które robią to schludnie. Profilowek nie robi się w paincie lecz w PiXrl itp. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie profilówki jakie zrobiłam w moim życiu zostały robione w pixrl i innych programach graficznych. Chyba 1 raz użyłam painta do profilówki aby dodać dymek, na pixrl nie ma dymków więc nie miałam możliwości go dodać więc użyła painta. Pozdrawiam :)
      /Nika

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.