wtorek, 27 marca 2018

KISS MARY KILL #1

Hejka! Na wstępie mojego posta chciałabym was serdecznie przeprosić za moją nieobecność. Z racji, iż zbliżają się święta każdy ma swoje obowiązki a do moich należy nauka. W tym tygodniu i ubiegłym byłam obłożona sprawdzianami i kartkówkami a także brakiem weny. Nie chcę wam się jakoś tłumaczyć i nie wiadomo jak użalać bo każdy ma swoje życie a ja nie jestem zobowiązana do wyjaśniania wam zaistniałej sytuacji chodź wolę to zrobić żeby nie było zbędnych pytań. 

Przechodząc do tematyki posta mam dla was dość ciekawą serię. Mianowicie w tej serii przedstawię wam 3 postacie z Awatarii a wy wybierzecie kogo:
Kiss - pocałujemy
Kill - zabijemy
Marry - poślubimy
Chciałabym dodać że seria nie ma na celu nikogo urazić, aczkolwiek jeśli wezmę jakiegoś gracza do zabawy to pamiętajcie że przed tym zapytałam go/jej czy mogę "użyczyć" jej postaci za jej pozwoleniem. Nic nie będzie tworzone za waszymi plecami. Pod koniec posta pojawi się sonda na której będziecie głosowali do kogo przypadnie dana interakcja. Nie chcę przedłużać dlatego zapraszam do posta.

Chciałabym przeprosić za to że nie widać stroi naszych gwiazdek które są gośćmi w naszym poście ale mój program graficzny postanowił ze mną przestać współpracować. Pamiętajcie że oceniamy dziewczyn twarze włosy itd.. a nie stroje i czy któraś jest bogatsza bo to nie o tym post. Na dole pozostawiam wam 3 sondy i w każdej będzie wybieranie do kogo przypisujemy daną czynność. To na tyle w tym poście.
Miłego wieczoru kochani!
/Nika

8 komentarzy:

  1. Przepraszam że sondy wgrały się za moim podpisem ale mam nadzieję że nie macie mi tego za złe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No i gdzie ten event, o którym wczoraj tak ładnie kłamałyście? Polecam na drugi raz dokładnie sprawdzać informacje, zanim zrobicie z siebie idiotów i się tylko ośmieszycie ;)
    Domagamy się wyjaśnień i pozdrawiamy.
    /Anonimowe Sułtanki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szystko już wiem. W niedziele w Rosji wywołał się pożar. W ubiegłą niedziele zapaliła się galeria handlowa i dużo osób zginęło. Dzisiaj jest dzień żałoby, dlatego nie ma eventu. Na pewno jutro będzie więc spokojnie.

      Usuń
    2. Chciałabym dodać że ja żadnego postu zapowiadającego eventu nie pisałam więc proszę do mnie pretensji nie mieć.

      Usuń
    3. Event się pojawił ;) proszę nie opowiadaj takich głupot

      Usuń
    4. Event miał się pojawić w środę lecz niestety go nie zastałyśmy więc Anonimowe Sułtanki mają rację że powinna osoba zapowiadająca go upewnić się czy on na pewno do nas dotrze w ten sam dzień, aczkolwiek skąd ona mogła wiedzieć że wydarzy się taka tragedia. A co do twojego komentarza ty piszesz go dzień po tym jak się pojawił więc osoba wyżej ma trochę racji że piszemy a nie jesteśmy pewne co jest lekko bez sensu. Chodź jej wypowiedź że się "ośmieszamy i robimy z siebie idiotów" jest przesadzona.

      Usuń
  3. Do tej serii można się samemu zgłaszać czy wybieracie randomowo jakieś osoby z awy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można się samemu zgłaszać. Jeśli chcesz pojawić się w serii to napisz do mnie na nk nazywam się Czarny Kapłan, bez profilowego a miejscowość to "Dom".

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.