czwartek, 1 marca 2018

Top Model #1 - na jeden kolor

Cześć.
Dzisiaj przedstawiam wam moją nową serię. Czy zdarza wam się czasami, że nie macie w co się ubrać podczas zabawy top model? Czym jest tak w ogóle top model? Jest to dosyć popularna zabawa na Awatarii polegająca na tym, że zbiera się grupkę graczy i osoba prowadząca zadaje wam zadania przykładowo: ubierz się na czarno, na ślub, strój kąpielowy. Każda osoba się ubiera, a prowadzący wybiera jedną osobę, która ubrała się najsłabiej i odpada. Jeżeli wygrasz otrzymasz nagrodę w zależności od charakteru (dobrego lub złego) - prezent lub wyrzucenie z pokoju (haha). To drugie zdarza się na szczęście coraz rzadziej, ja osobiście uważam że to oszustwo i jak jest top z nagrodą to nagroda powinna być (chociażby pudełko czekoladek). Ale mniejsza, dzisiaj zajmujemy się stylizacjami znowu dla chłopaków w kategorii na jeden kolor. 
Będę starała się dawać w miarę ładne i tanie stylizacje (ustalmy granice - do 30G i 5000$). A więc zaczynajmy.

Kategoria numer jeden to ubranie się na czarno.
Tak jak powiedziałam  - w stylizacji dominuje kolor czarny. Stylizacja ma też swój urok, jednakże po kilku dniach (stylizację zrobiłam 2 dni temu) twierdzę, że jednak te okulary nie są zbyt urokliwe... Możecie jednak użyć jakiegoś zamiennika. Myślę, że będę podawała tylko ceny za G, więc jedynie spodnie i okulary łącznie kosztują 29G natomiast reszta jest za srebrne monety.

Kategoria druga - na zielono.
Kolejne stylizacje robiłam już na innym awatarze, ponieważ miałam tam większy wybór ubrań w sklepie (na poprzednim koncie miałam wykupione kilka rzeczy za G). Tutaj mamy typową zieleń, starałam się brać jak najmniej rzeczy za złote monety, jednak nie mogłam oprzeć się tym spodniom za 24G ponieważ one pasują tutaj wręcz idealnie!

Kategoria trzecia - na pomarańczowo.
Taki typowy pomarańczowy strój. Jedyne z czego nie jestem zadowolona to obuwie. Nie mogłam znaleźć pomarańczowych butów w odpowiedniej cenie. Mamy elementy za złote monety - czapkę o wartości 29G, jednak możecie sobie ją odpuścić. Reszta ubrań jest za srebro.

Kategoria czwarta - na żółto.
I tutaj muszę przyznać, że poniosłam w pewnym stopniu porażkę, ponieważ w sklepie odzieżowym na Awatarii nie ma prawie żółtych ubrań! To jedyne co zdołałam wykombinować. Spodnie kosztują około 23G, a reszta jest za srebro.

Kategoria piąta - na niebiesko.
Przyznam, że ta stylizacja wyszła mi dosyć ładnie. Dodatkowo jest jedną z najtańszych w tym zestawieniu. Co prawda ma element za złote monety - bluzę za 14G, ale to nie jest jakaś straszna cena, a bluza jest naprawdę ładna!

Kategoria szósta - na czerwono.
Ta stylizacja podobnie jak poprzednia należy do tych lepszych. Jako dodatek użyłam tutaj czerwonego szala za kilka sztuk srebra, a spodnie to jedyna rzecz za złoto (22G). W spodniach na dodatek macie duży wybór, bo jest w sklepie kilka czerwonych sztuk spodni. Buty również mają elementy czerwieni, a więc wszystko gra.

Kategoria siódma - na biało.
W tej stylizacji mamy najwięcej elementów za złote monety. Są to kolejno: spodnie za 14G, szalik za 2G, okulary za 11G oraz obuwie za 3G - łącznie 30G, czyli zmieściliśmy się w ograniczeniu do 30G! Jeżeli chcecie możecie oczywiście użyć innych zamienników za srebro, bądź tańszych za złoto. Ale mam pewność, że większość z chłopaków już ma wykupione sporo rzeczy z tego zestawienia!
To jest siedem głównych kolorów jakie pojawiają się zazwyczaj na top model. Jeżeli macie w zanadrzu jeszcze jakieś kolory to proszę - piszcie mi o nich. W następnej części zaproponuję ubiory dla dziewcząt. Napiszcie w komentarzu także, która ze stylizacji najbardziej wam przypadła do gustu. A ja zapraszam do zaobserwowania naszego bloga, a także zagłosowania w sondzie obok!
Nila ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.