sobota, 3 marca 2018

Z jednej rzeczy w komplet #1

Hejka. Mam jeszcze tydzień okresu próbnego, więc chce go trochę wykorzystać.
Kiedy zaczęłam robić nowe pracę w Paint Tool Sai przyszła do mnie mama. Jest ona krawcową i dała mi kilka pomysłów. Ale o co chodzi w tej serii? Z jednej rzeczy np. bluzki muszę zrobić komplet z tej rzeczy. Czasami mi się udawało, ale czasami zbytnio nie. Dzisiaj wam pokaże dwie moje pracę.

1. Komplet na ważne spotkania.

Z bluzki za 14 g (białej) pomyślałam, że zrobię z niej obcisłą sukienkę. Do tego ma czarny pas oraz szare szpilki.

Jak dla mnie projekt jest udany. Co wy o tym sądzicie?

2. Luźny kombinezon.

Z bluzki za s zrobiłam kombinezon. Jest raczej on do chodzenia po domu, ale co tam.

To tyle na dziś. Myślę, że wam się spodobało. Przypominam, że możecie zaobserwować bloga i być na bieżąco.

/Adidas Girl

9 komentarzy:

  1. Serio superstary na ważne spotkania? Nie lepiej byłoby jakieś czarne szpilki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chcę Cię hejtować, ale dziewczyno, zastanów się, czy na ważne spotkania ubiera się superstary. XD Na ważne spotkania ubierzesz szpilę albo koturnę, a nie ADIDASY.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu ją krytykujecie? A waszym zdaniem jak zrobić szpilki?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. normalnie

      Usuń
    2. No tak, tak. Jeśli by zaczęli ich krytykować, to by się popłakali.

      Usuń
  4. seria może fajna ale te przeróbki ..... żenada nie masz wogólę do tego talentu ani natchnienia . Zrób jakąś inną serie .

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.