środa, 30 sierpnia 2017

Nowe ubrania!

Cześć!
Dzisiaj otrzymałam informację o nowych ubraniach u Rosjan! Z góry dziękuję Kaltain, która przybliżyła mi całą aktualizację! A więc zaczynajmy!
Otrzymałam taką ikonkę, która prezentuje wszystkie ubrania. Ja osobiście jestem pod wrażeniem, ubrania bardzo mi się podobają!
Tak prezentują się ciuszki na mojej postaci. Jak widzicie jeden z dodatków w drugim stroju jest za srebro! Nareszcie coś za srebro. Niestety nie mam prezentacji męskich ubrań, ale myślę że pierwsze zdjęcie wam wystarczy. 
Po powyższym gifie możecie już się domyśleć, że dodatkiem za srebrne monety jest... torebka! Ogółem ubranka są w bardzo dobrej cenie! Jedynym minusem jest wymaganie statusu V.I.P do niektórych z nich... Jeszcze dla ciekawostki dodam, że stroje są zaliczane do rubryki Casual. A teraz pytanie główne - czy kiedykolwiek pojawią się na naszej, polskiej Awatarii??? 
Pozdrawiam.
Emilka ♥

23 komentarze:

  1. 😥😥😥😣 nie no zawału dostałam gdy ujrzałam ten post a ty się okazuje że u Rosjan, a ja myślałam że polscy moderatorzy się zmienili i dbają o awatarię a gdy przyjdzie już coś fajnego to nie a u nas :'(

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany no mam nadzieję, że dodadzą w końcu to bo te ubrania są tak piękne, mam nadzieję, że nie będzie tak, że nigdy ich nie dodadzą...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny raz musimy być smutni bo moderatorom nie chce się znów ruszyć d.py, dlaczego Rosjanie muszą mieć wszystko lepsze, zawiodłam się, mam nadzieję, że niedługo dodadzą na naszą to też, bo będę rozpaczać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moderatorzy muszą aktualizować nie tylko naszą awatarie :') Nie jest tylko ta gra na całym nk.

      Usuń
    2. Na fb tez są te ubrania wiem bo gram na fb awatarii

      Usuń
  4. Te ubrania są super *-*. Szkoda że na nk ich nie ma ;/
    /Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Eles aprenderam que um artista pode como ganhar dinheiro.

    OdpowiedzUsuń
  6. Se for fazer envie para meu email ligação do resultado.

    OdpowiedzUsuń
  7. Conduits are made of fiber, PVC, PE and other materials.

    OdpowiedzUsuń
  8. This information is invaluable. How can I find out more?

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi there! This article couldn't be written any better!
    Looking at this article reminds me of my previous roommate!
    He always kept talking about this. I am going to forward this information to him.
    Pretty sure he's going to have a very good read. Many thanks
    for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahaa, its good dialogue about this post here at this website, I have read
    all that, so at this time me also commenting here.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi there, just became aware of your blog through Google, and found that it's really informative.
    I am gonna watch out for brussels. I will be grateful
    if you continue this in future. Many people will be benefited from your writing.
    Cheers!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for these kind words! If I write with errors, I apologize, but I'm learning English only. I am very pleased that we have readers from abroad!

      Usuń
  12. I get pleasure from, result in I found just what
    I was taking a look for. You've ended my 4 day long hunt!

    God Bless you man. Have a nice day. Bye

    OdpowiedzUsuń
  13. Just desire to say your article is as astonishing. The clearness to your post
    is simply great and i can assume you are knowledgeable in this subject.
    Well with your permission allow me to seize your feed to keep updated with coming near near post.
    Thank you 1,000,000 and please continue the gratifying work.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you for your kind words, you can follow our blog and recommend it to others! :)

      Usuń
  14. Hello are using Wordpress for your site platform? I'm new to the
    blog world but I'm trying to get started and set up my own. Do you need
    any coding knowledge to make your own blog? Any help would be
    really appreciated!

    OdpowiedzUsuń
  15. What's up everyone, it's my first pay a visit at this web site, and paragraph is in fact fruitful in favor of me, keep up posting such content.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.