wtorek, 8 sierpnia 2017

The floor is lava! Ucieknij przed lawą i zdobądź VIPA! #0 - zapisy


Hejka!
Ostatnio przeglądając Youtube'a natrafiłam na film ''The floor is lava!''. Zapewne wielu z was wie o co chodzi w tym szalonym challenge'u! Jeżeli nie, to zerknijcie na ten film.
Haha, mam rozumieć że się już domyślacie? A jeżeli nie, to wytłumaczę to jeszcze raz. W zabawie tej chodzi o to, że gdy ktoś powie ''Podłoga to lawa!'' lub ''The floor is lava!'' to waszym zadaniem jest w przeciągu 5 sekund wskoczyć gdzieś, gdzie nie ma podłogi (???). XD
Postanowiłam zrobić awataryjną wersję tego challenge'u. Przygotowałam dom na innym koncie, w którym są dwa pokoje. Mają one nazwę Lava!.
Moje konto chłopaka xdd
W każdym z pokoi są  fotele, na których można usiąść. Gra rozpoczyna się od momentu, gdy prowadzący powie - THE FLOOR IS LAVA! Wtedy każdy z was ma 5 sekund na to, aby usiąść na fotelu.
Gra ma też trochę powiązania do krzesełek. Ponieważ jeżeli jakaś osoba nie zajmie swojego miejsca, to niestety, ale odpada z gry! Uwaga! Z każdą rundą krzesełek będzie coraz mniej! Na przykład jeżeli w grze zostaną 3 osoby, to foteli będzie tylko dwa i tak dalej. Nagrodą dla wygranego będzie status VIP na 5 dni. Zapisy bez ograniczeń! Do zabawy może zapisać się każda osoba! Jedyny warunek to potwierdzenie swojej obecności pisząc do mnie na nk.pl (link w zakładce Kontakt)! Cała zabawa odbędzie się na Naszej Klasie. Na razie do soboty 12 sierpnia 2017  do godziny 14:00 trwają zapisy, a termin podam już niebawem!
Do zobaczenia!
Emilka ♥

15 komentarzy:

  1. Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam grać w The Floor Is Lava w realu, wiec i tu się zgłaszam! Zaraz potwierdzę swoją obecność, bo jesteś akurat online.

    /Werxka xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Uhh chciałabym się zapisać ale wtedy mnie nie będzie w domu bo jadę na wakacje... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem juz na swoim koncie.
    Emi, a ty cos do mnie pisalas? Bo mi sie wyswietlilo, ze tak, ale wiadomosci nie bylo. W archiwum tez.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze szkoda, że w ten dzień mam wylot do USA. Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty kłamiesz tylko chcesz się pochwalić że lecie są do USA ale tylko kłamiesz

      Usuń
  6. Zapisuję się :))
    /Natalia (half dead)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hurrah, that's what I was seeking for, what a data! existing here at this webpage, thanks admin of this site.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.