czwartek, 3 sierpnia 2017

Post Powitalny - Taylor

Witajcie Kochani!
Tym właśnie akcentem zaczynam pierwszy post na owym blogu.
Być może kojarzycie mnie z bloga Awataria z Siostrami, na którym pisałam mniej więcej 4 miesiące, więc dosyć krótko, ale miałam swoje powody o których mogliście przeczytać, na tym właśnie blogu. Dawniej blogowałam na Bananowej Awatarii oraz Przygodzie z Awatarią. Miałam również swojego bloga, ale to już zupełnie inna historia. To tyle, jeżeli chodzi o moją historię z blogowaniem.
Okres próbny będzie trwał tydzień, więc myślę, że dosyć krótko. Zazwyczaj jak byłam na blogu, to było po dwa tygodnie, no ale to chyba lepiej, nie sądzicie? . Teraz przyszedł czas na opisanie siebie .
                                                   ~Trochę o mnie ~
 Mam na imię Oliwia, ale to chyba już większość z was o tym wie. Drugiego imienia nie mam, a z bierzmowania jestem Laurą. Urodziłam się 5 grudnia 2002 roku, czyli mam czternaście  lat , a rocznikowo piętnaście. Obecnie mieszkam w Warszawie, województwie mazowieckim. Jeżeli chodzi o rodzeństwo to mam siostrę o imieniu Joanna (Asia lepiej brzmi ), która jest 12 latką. Można powiedzieć, że się jakoś dogadujemy, ale oczywiście, zdarzy się jakaś kłótnia, bo rodzeństwo bez kłótni, chyba nie istnieje. Można powiedzieć, że w domu mam małe zoo, gdyż posiadam psa ( labradora retrivera) , dwa koty , jeden rasy maine coon, a drugi europejski, czyli potocznie nazywany dachowcem ( Mam zamiar kupić trzeciego kota sfinksa), rybki oraz świnkę morską długowłosą. Szczerze mówiąc najbardziej ze wszystkich zwierząt ubóstwiam koty. Jak każdy człowiek posiadam wady. Jedną z moich słabości jest to, że jestem trochę leniwa ( no może bardziej niż trochę xd). Z chęcią spałabym do południa, ale niektóre rzeczy nie pozwalają mi na taką przyjemność. Kolejną z wad jest to, że jestem pedantyczna. U mnie musi być wszystko na swoim miejscu. W wolnym czasie lubię wziąć czystą kartkę papieru, ołówek i zaczać rysować. Nie jestem jakaś uzdolniona plastycznie, ale po prostu to sprawia mi przyjemność. Oprócz tego, gdy siedzę sama w domu biorę słuchawki i słucham muzyki. Moje ulubione piosenki to: ' Galway Girl', 'Lama in my Living Room', Stiches, 'Treat you better' , 'What you do' oraz wiele innych. Dosyć często zdarza mi się oglądać Youtube. Moimi ulubionymi youtuberami są:  Stuu, Sylwia Lipka, Sukanek, Naruciak, Blowek, Hopelinka. Jeżeli chodzi o awatarię, to nie oglądam zbyt takiej tematyki na yt, ale czasem zdarzy mi się oglądnąć Emily, Lili Awataria, Lily.
Ostatnio zaczęłam jeść owoce, które po prostu skradły moje serce. Nie wiem dlaczego, ale polubiłam je bardziej od słodyczy. Ananas, Nektarynka, Brzoskwinia, Arbuz, Truskawki to moje ulubione owocki. Chyba to tyle o mnie, bo za dużo się rozpisałam. teraz opowiem wam moją przygodę z Awatarią.
                                               ~ Moja przygoda z Awatarią ~
Opowiem wam moją historię od początku.  Pewnego razu jak weszłam na gry.pl szukałam jakiejś naprawdę fajnej gry, znalazłam Awatarię. Z ciekawości włączyłam ją. Gdy już się załadowała niezbyt szczerze mi się spodobała, bo miałam mały lvl i nie wiedziałałam o co chodzi. Na tej stronie w awatarię grałam z rok, gdzie osiągnęłam 20 level, więc myślę, że nawet, nawet. Potem okazało się, że gra została usunięta, załamałam się, ponieważ to była jedna z moich ulubionych gier. Po paru miesiącach dowiedziałam się, że awataria jest również na portalu nasza klasa, więc weszłam, zarejestrowałam się i zaczęłam grać. Pogrywałam tam może z dwa miesiące. Szczerze to nie chciało mi się już odnowa wszystkiego. Moja koleżanka w realu zachęciła mnie do grania na facebook'u w awatarię, więc weszłam i tam pogrywałam o nicku Taylor i osiągnęłam 34 lvl, ale konto mi zablokowali za złą nazwę użytkownika, no niestety. Potem już wszystko się rozsypało, nie miałam ochoty robić w kółko nowe konta. Po paru tygodniach moja koleżanka zaproponowała mi, że mi odda tą grę, co prawda miała 8 lvl i nick !!!Alicja!!!, ale i tak przyjęłam propozycję, no i właśnie teraz gram na tym koncie, gdzie aktualnie mam 25 lvl. Gram również na nk, ale rzadko, praktycznie wcale.  To tyle jeżeli chodzi o moją historię z grą.
                                                       ~Kontakt~
Facebook --->  Klikaj :)
Nasza Klasa ---> Klikaj :)
E-mail kontaktowy ---> taylor. awataria@vp.pl
To takie najważniejsze chyba rzeczy.
                                                   ~ Podziękowania ~
A więc, chciałam bardzo  serdecznie podziękować Emilce oraz Oli za przyjęcie mnie na okres próbny. Obiecuję, że was nie zawiodę i będę regularnie pisała posty.  Mam nadzieję, ze szansę pisania na tym blogu wykorzystam jak najlepiej.
                                                      ~ Inne Informacje ~
 Dopowiem, że będę podpisywała się /taylor.
Nagrody będę rozdawała na facebooku oraz naszej klasie.
I w sumie to tyle. Pod spodem zostawiam wam mój paszport oraz gif :)
Do zobaczenia w kolejnym poście
                                                                 
/ Taylor





                                         ~

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post. Dużo napisałaś, co wyszło Ci na + :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny post. Oby tak dalej. Powodzenia Oliwko! :*
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze się zapowiada :) Trzymam kciuki <3 /Natalianka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Usuń
    2. Super post :)
      Po.s to ja co cię dzisiaj na awatarii zaczepiłam xd

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Taylor powróciła do blogowania, jej :D
    |Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. Można być ;)) Dluuugi i superowy post

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.