niedziela, 21 maja 2017

Dzisiejsza Awataria #1

Labas! (przywitanie Misty, bo niektórzy już mają problem że ściągnęłam od Krówki ,,serwus'' 😉)
Miało mnie nie być do 23 maja, jednak pojawiłam się 2 wcześniej. Coś ostatnio tu pusto, mam nadzieję że nie potrwa to długo. Jenak w ramach małej rekompensaty napiszę dzisiaj posta o... Właśnie o czym?
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
W dzisiejszym poście poruszymy pewien temat, który jest na Awatarii w Polsce bardzo dobrze wszystkim znany, czyli oryginalność! Zauważmy że około 70 % dziewczyn grających w Awatarię ma w swojej garderobie:
-Buty punk
-Kolczyki krzyże
-Pas ,,Wiedźma''
-Rękawiczki ,,Gwiazda Rocka''
-Łańcuszek ,,Poison Kiss''
Około 30 % dziewczyn prowadzących rozgrywkę w naszym wirtualnym świecie ich nie ma. Prawdopodobnie są to osoby które nie miały pieniędzy na te części garderoby lub najzwyczajniej w świecie nie podobało się im to. Stwierdzam, że Polki na Awatarii nie są oryginalne. Zobaczmy jak komponujemy te części garderoby.
Pewna dziewczyna nie pogardziła złotym, czarnym i brązowym. W efekcie stworzyła look'a który mówiąc potocznie jest Tumbrl.
Tym razem i ja spróbowałam użyć tych modnych dodatków. Nie wiem czy mi wyszło, ja Tumbrl to w realu, nie na Awatarii 😂
Bardzo często jest też spotykany Ogon ,,Śnieżna Pantera,'' jednak uważam, że do niczego nie pasuje. W stylizacji w tej anonimowej dziewczyny widzimy dużo dodatków, które są zbędne. 
Płaszczyk Parki który był strasznie modny w zimę. Prawie każda laska go miała. To odbiło się też na Awatarii. Do tego skrzydła, strzykawka i wianek bez których ani rusz z domu! Ja naprawdę nie wiem co niektóre dziewczyny widzą w tym. Oczywiście nie mówię, że jestem święta bo do nie dawna te dodatki podobały mi się ale to było. Teraz uważam je za mało oryginalne. Spójrzmy co się dzieje z modą u Anglików! 
Dość nietypowa kombinacja, jednak oryginalna. Brak zbędnych dupereli na twarzy, przede wszystkim nie ma butów punk. Może to jedna osoba? Nie, nie, nie za raz pokażę Wam kilka innych. 
To postać jest odważna! Ubrała taki kożuch w letnią porę. Ważne że tego się nie wstydzi!
Tutaj również odważna Angielka. Połączyła dość sporo dodatków, jednak w całym jej stroju jest jedna rzecz z całego stylu Tumbrl. Nie bała się połączyć rzeczy za srebro np:. bransoletek.
Ostatnia stylizacja. Jest całkiem ciekawa, ponieważ nie ma w niej tony dodatków. Prosto- bluzka, spodnie i sandałki. 
A Wy wyobrażacie sobie Polki jakby się ubrały podobnie do Angielek?
Olka💓 

1 komentarz:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.