wtorek, 23 maja 2017

Pod lupą #1

Witajcie!
Zaczynamy nową serię, która będzie się nazywać ,,Pod lupą''😊 Polega on na tym, że szukamy różnych błędów, dziwnych rzeczy, niedociągnięć za pomocą powiększenia ekranu np:. do 400 % Dodam jeszcze, że Oliwia wymyśliła to na blogu Awataria z Siostrami. Dlatego zapytałam się jej o zgodę. Ona dała mi zielone światło na prowadzenie tej serii. Zaczynamy 😄
Widzimy ładny, różowy top. Niby wszystko okej gdyby nie ten kawałek materiału który wyjeżdża za bluzkę. Może administracja chciała aby efekt był taki jak bluza? Albo to najzwyczajniejszy błąd?
Ja nadal jestem nastawiona optymistycznie że to błędy. Kelnerce z klubu widać trochę piersi. Czyżby zapomniała ubrać stanika?
Moja postać postanowiła sobie potańczyć na ulicy, a tu taka niespodzianka! Widać górę pończoch. Pozory mylą. Ja zawsze myślałam że to rajstopy, a Wy?

Jak widzimy, na Awatarii jest wiele nie dociągnięć które łatwo zauważyć pod lupą. Widzieliście o nich?
Aleksandra

9 komentarzy:

  1. ej ty! to je dobre!

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem sexy
    €milkoska

    OdpowiedzUsuń
  3. Może po prostu kelnerka chciała pokazać swoje piersi?

    OdpowiedzUsuń
  4. A wy salonie piękności? xD
    Ciekawe rzeczy tam są 😂😂😂
    //Armor

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja postać ma raczej na sobie kabaretki :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.