poniedziałek, 1 maja 2017

Moje zdanie #3

Hej
Dziś przychodzę do was z kolejną częścią serii pt: "Moje zdanie". Dziś zajmiemy się najdroższym przedmiotem na awatarii czyli...
Pewnie pierwszą rzeczą która rzuca się wam w oczy jest cena... Moim zdaniem jest po prostu tragiczna . Przecież to tylko akwarium! Już mam ochotę krzyknąć Helena mam zawał 😂.  Gdy spojrzymy na komfort już nam ślinka cieknie bo jest on zachęcający i to nawet bardzo! Co do ceny to... Po prostu powiem: Szkoda gadać! Z tego co ja widziałam to akwarium mają tylko osoby z rankingu które jak są w top najaktywniejszych to dostają co tydzień około 100-200g więc kilka miesięcy i już w łatwy sposób uzbierali na to akwarium! Ewentualnie posiada je ktoś kto gra nie uczciwie i używa jakiś "Hacków" w których ja działanie osobiście nie wierzę, ale kto wie?

Podsumowanie: Ta rzecz jest nie warta swojej ceny i ja nigdy nie wydałabym tyle złotych monet na jedną rzecz gdyż za taką ilość mogłabym kupić o wiele więcej rzeczy, a nie jedną .


To na tyle

/Julka

10 komentarzy:

  1. Hójowy post, jurz nagłuwek Kohamy Cie Awatario jest leprzy. Łapka w duł i rzegnam ;)
    HEJTERKA RZYCIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszesz tak, bo już nie masz jej czego powytykać -,-, bo post napisała bezbłędnie

      Usuń
    2. Naucz się pisać to pogadamy :*

      Usuń
    3. Chyba ktoś nie wyczuł tej ironii... No ale trzeba to tej osobie wybaczyć. W końcu 10-latkom trudno odróżnić ironię.

      Usuń
    4. Zgadzam się z anonimem powyżej :')
      Hejterka Życia

      Usuń
    5. No sómójonc post mugłpy pyć lebży ale coś mi nie wyhodzi :(

      Usuń
    6. Julka "Awatarii" napisała z małej litery. Poza tym brakuje znaku interpunkcyjnego po "hej". Jeszcze zwroty bezpośrednie zostały napisane z małej litery. Do tego dochodzi stawianie spacji po przecinkach i masa błędów interpunkcyjnych.
      Faktycznie, nie ma jej czego wytknąć :)

      Usuń
    7. ,, Chyba ktoś nie wyczuł tej ironii... No ale trzeba to tej osobie wybaczyć. W końcu 10-latkom trudno odróżnić ironię." Przepraszam bardzo, ale w tym komentarzu piszesz o wszystkich 10-latkach. A ja, mam 10 lat, i jakoś umiem wyczuwać ironię. Inne 10-latki może też to potrafią. Nie mówi się o wszystkich, lecz tylko o tych 10-latkach, które rzeczywiście nie umią odróżnić ironii.

      I czy warto się o jakieś tam bzdety kłócić? No przepraszam. Ona chyba sama rozumie, jakie błędy popełniła, a na przyszłość będzie wiedziała, żeby więcej nie robić błędów. Człowiek uczy się na błędach, prawda? :)

      Pozdrawiam Julkę :)

      Usuń
    8. Nie wiem czy się nie mylę, ale wydaje mi się, że po przecinkach stawia się spacje. Upsss coś Ci nie wyszło.

      Usuń
  2. Wy serio?
    Mam sama 10 lat (11 w ten czwartek) i jakoś popełniam błędy.Uczę się na błędach.Ona się dopiero uczy na błędach.Każdy uczy się nieprawdaż?Czemu wy hejtujecie innych?To bez sensu... Nie rozumiem was.Nauczcie się kultury...
    //Kaya

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.