poniedziałek, 1 maja 2017

BYĆ FOTOGRAFEM #2

Cześć!
Z całym zespołem AKI szykujemy dla Was wielką petardę! 💣Ale o tym trochę później, pożyjecie, zobaczycie. 😉 Dziś w serii "Być Fotografem pokażę Wam co sądzę o mojej dotychczasowej profilówce i banerze bloga. Zapraszam! 😄

1) Moja profilówka:


 Muszę przyznać, że jest to jedna z profilówek, która najbardziej się mi podoba. Postawiłem tu na lekkość bez niepotrzebnych przeróbek oczu czy twarzy. W końcu mamy wiosnę, która kojarzy mi się z odetchnięciem i ulgą od wielu obowiązków! Kiedy piszę tego posta mamy już 1. maja! Wiele osób jest już jedną nogą na wyjazdach. Niestety jeszcze musimy trochę poczekać na upragniony koniec szkoły. 😢 Rozgadałem się na temat nie tego co trzeba. A więc jedynym wkładem w zmiany mojego Awatara była zmiana jego koloru ubrań. Jaśniejsza marynarka i ciemniejsze spodnie doskonale do siebie pasują. Krawat i pantofle świetnie dopełniają stylizację. Nie można też zapomnieć o zegarku, który nadaje mojej postaci elegancji. Co do wyglądu Awatara, postawiłem na ciemne kolory włosów i oczu, ale karnacja pozostała jasna. Na mojej twarzy nie ma żadnych tatuaży, bądź innych ozdób. Tak jak mówiłem, postawiłem na lekkość. Napisy koło bohatera tego posta są naprawdę urocze. Ich jasnozielony kolor przykuwa uwagę. W dodatku nie są one do końca wypełnione co nadaje im jeszcze większą swobodę! Tło za Awatarem jest typowo wiosenne. Kwitnące drzewa i mlecze (mniszki lekarskie) świetnie ozdabiają całą postać. Na samym dole profilówki znajduje się zabezpieczenie przed ewentualną próbą przywłaszczenia sobie jej. Ile razy już robiono fałszywe konta, niech ludzie wiedzą do kogo należy ten awatar! Przejdźmy teraz do nagłówka:

2) Nagłówek bloga AKI:

*kliknij, aby powiększyć*

Uważam, że nagłówek wyszedł fenomenalnie! Wszytko jest idealnie połączone za sobą. Każdy z Awatarów ma swój "atrybut", który reprezentuje jego hobby. Jak widzicie (lub nie) Emilka nie wykorzystała sławnej białej obwódki! Powoli przestaje ona być modna, co można zauważyć w wielu pracach! Pewnie dlatego, iż przejadła się wielu osobom. Tło wizytówki bloga jest jak najbardziej adekwatne do jego nazwy: "Awataria KRAINA INSPIRACJI". Myślę, że tło przedstawia słynny domek "za górami i za lasami".😇 Ola trzyma w ręce lusterko, a w uszach ma ona słuchawki. Jej strój bardzo dobrze komponuje się z drugim planem! Emilka w swoich rękach trzyma kamerę, pewnie dlatego, że nagrywa na Youtubie. Ja mam pod ręką planszę do gry w szachy. Moja stylizacja oraz ubiór Emilki także pasują do nazwy naszego bloga. Wszystko ma charakter lekki chociaż tajemniczy. Co dzieje się w domku za nami, albo w lesie? Tego nie dowie się nikt.

Mam nadzieję, że spodobał Wam się post! Zrobiłoby mi się miło, gdyby ktoś napisał komentarz, w którym oceni baner oraz moją profilówkę!
Do następnego!
Anhur

15 komentarzy:

  1. Napisałeś sowich :D
    //Corpse Bride

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka petardę jak SexMasterka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OBY NIE XDDDDDDD
      #pokasowe

      Usuń
    2. Spokojnie, ta petarda będzie jeszcze lepsza :>

      Usuń
  3. Zarówno profilówka jak i baner świetnie odzwierciedlają obecną porę roku. W końcu zielony to główny kolor wiosny. ^^
    Muszę przyznać, że pomysł z wmieszaniem do nagłówka zainteresowań adminów jest bardzo dobry :> Ciekawie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  4. Profilówka skradła moje serce, aczkolwiek jest wykonana starannie i luźno. Z tej strony profilówkę oceniam na 10/10. Baner także wykonany jest starannie i ładnie, ale coś mi w nim nie pasuje, dlatego ocena to 9/10.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ocenę :>

      Usuń
    2. Wojtuś ty tutaj lepiej niczego nie oceniaj, tylko do kościółka :>

      Usuń
    3. Ta afera o Komunii brata Oli i tych piosenkach jest już wszędzie XD Ja popieram Olę, nie wyobrażam sobie śpiewać Ave Maryja na Komunii.

      Usuń
  5. Hah nawet nie zauważyłam że to dobrane jest po pasjach :D Faktycznie- Emilki nagrywanie, Twoja najwidoczniej logika,a moja muzyka

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie, ktoś mi powie o co chodzi w tej aferce? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wejdz na fb wpisz awataria kraina inspiracji grupa oficjalna i dołącz zaakceptuja to szukaj posta oli o piosenkach i tam jest 466 komentarze


      milej lektury

      sory nie chce mi sie uzywac gramatyki walic to

      Usuń
  7. Hello friends, its impressive piece of writing on the topic of cultureand completely explained,
    keep it up all the time.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.