czwartek, 11 maja 2017

Nowy wygląd bloga - Kraina Magii

Hejka.
Dzisiaj znów mam wolne, a więc korzystając z wolnej chwili postanowiłam zaprojektować nowy nagłówek i wygląd. I co z tego wyszło? Zobaczcie sami!
Nagłówek przedstawia całą administrację bloga. Tym razem w roli poszukiwaczy skarbów w Zaginionym Świecie. Jak widzicie niektórzy mają już zdobycze, niektórzy kamery aby nagrywać krajobrazy, a gdzie nie gdzie pojawiły się zwierzaki (pochodzące z gry Tropicania)! Przerobiłam także wyrazy twarzy postaci, tym razem na ustach pojawiły się uśmiechy! Postacie zostały również w pewnym stopniu pocieniowane. 😃
Tło jest takie jak na nagłówku. Przedstawia ono tajemniczą krainę, góry, lasy, latające wyspy. Nadaje to magiczny klimat.
Zmieniły się także kolory znaku blogowego. Widać trochę zieleni, ale przede wszystkim czerń. Dodałam także cień z tyłu. Dodana została również nowa muzyka. Kolory na blogu z niebieskiego zmieniły się na odcienie zieleni. Myszka nie została zmieniona.
A co wy myślicie o nowym wyglądzie bloga?
Pozdrawiam.
Emilka

7 komentarzy:

  1. CUDOOOOOOOOOOOOO*-*

    OdpowiedzUsuń
  2. A dlaczego w tytule posta jest napisane "nowy naglowek bloga - Awataria Kraina Magii"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pisze tam "Awataria", natomiast "Kraina Magii" to temat nagłówka. :D

      Usuń
    2. aha sorrki nie zauważyłam xDD

      Usuń
  3. JUak bym nie dodawałą tych zębów :DDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę przesadziłam, jednak postacie są zawsze takie ponure. Trzeba nadać im radość. ^_^

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.