sobota, 20 maja 2017

Inna wersja #3

Hejka kochani!
Dawno nie dodawałam serii pt: "Inna wersja", a więc pomyślałam, że nie mogę zwlekać. Mam jeszcze dla was informację odnośnie moich postów. Jak widać posty piszę trochę rzadziej, choć i tak pisze rzadko.  Wszystko spowodowane jest tym, że jest ładna pogoda i zamiast siedzieć przed komputerem wolę wyjść na dwór czy pojechać na basen się trochę schłodzić bo woda zimna jest 😂.

Dobrze przejdźmy do posta.
Dziś metamorfozę otrzyma:
Spodnie "Dama pilot". Nie ukrywam w swoim kolorze prezentują  się bardzo ładnie, lecz zawsze warto próbować czegoś nowego, a więc zobaczmy jak spodnie prezentują się w innych wrsjach kolorystycznych.

Czerwony
Odcień jest bardziej taki łososiowy, ale za to nie jest wcale taki zły. Mi osobiście bardziej podoba się beżowa wersja, ale tą też nie pogardzę bo jest całkiem ładna i nie będę tutaj wybrzydzać, bo nie pogardziłabym takimi spodniami, chociaż najlepsze nie są.

Granatowy
Hmm... Trudno mi je ocenić bo nadal najchętniej założyłabym te beżowe. Może gdyby były one takie bardziej jeansowe to kolor by pasował, ale teraz jest całkiem, całkiem. Kolory jak widać dobieram nietypowe, bo chciałabym żeby kolor w miarę się jakoś dopasowywał.

Zielony
Tym kolorem też nie pogardzę., Jest dość przyzwoity i wygląda dość fanie jednak nadal nie znalazłam czegoś co byłoby na mój gust bardzo fajne...

A wam która wersja kolorystyczna najbardziej się podobała? Piszcie w komentarzach!

To na tyle
/Julka




8 komentarzy:

  1. Twoje posty są coraz lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba w wersji zielonej. Ale inne kolory też są ładne.
    Bardzo lubię czytać twoje posty😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak widzę parę błędów.

    PS. Jestem tu nowy, czeka was hejt. :3

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.