czwartek, 11 maja 2017

W stylu Rosjan #5 - dla mężczyzn

Hejka.
Tu znowu ja. Dzisiaj przygotowałam kilka wizerunków tylko dla mężczyzn. Są one wzorowane wizerunkami graczy z rosyjskich serwerów. Zapraszam do czytania!
 Pierwszy wizerunek bardzo mi się podoba, włosy dają tej postaci wyjątkowość. Moim zdaniem są to rzadko używane przez mężczyzn fryzury. Są one w charakterystycznym kolorze, podobnie jak bródka, a oczy podkreślają całość.
 Kolejny wizerunek także jest jednym z tych ciekawszych. Tutaj użyte zostały włosy o dosyć wysokiej cenie. Kolor brwi jest dopasowany do włosów.
 Tutaj natomiast zostały użyte charakterystyczne włosy z warkoczykami. Całość wraz z oczami i brwiami jest dopasowana kolorystycznie.
 Włosy i broda, są także tymi rzadziej używanymi w wizerunkach chłopaków. Brwi są czarne i grube, a oczy pasują do całości. W sumie nie ma co tutaj opisywać. Wizerunek jest bardzo ładny.
Tutaj mamy podobiznę •WOLF BOY'A• z YouTube. Ciemna cera, czarne oczy i brwi. Długa broda zapleciona w warkoczyk, podobnie jak włosy.  W sumie postać wygląda na taką starszą.

To wszystkie wizerunki, które dziś przygotowałam. Mam nadzieję, że wam się spodobały! Który z nich podoba wam się najbardziej? Napiszcie w komentarzu!
Pozdrowienia dla Was!
Emilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.