niedziela, 21 maja 2017

Typy Awatarii #1 - ludzie

Cześć!
Pewnie dobrze znacie odcinki na Youtubie, w których zawarte jest pięć pozycji na temat danego tematu, np. "5 typów uczniów w szkole", "5 typów ludzi na imprezie", "5 typów ludzi na siłowni" itp. Teraz ja postanowiłem zrobić notkę na właśnie ten temat! Dziś weźmiemy pod lupę 5 najbardziej rozpoznawalnych typów ludzi na Awatarii! Zaczynajmy!

I. Dziecko

Pewnie każdy zna ten typ Awatara. Siedzi ciągle w typ parku i sepleni. Jego ortografia, a zarazem znajomość języka polskiego jest znikoma. Zazwyczaj mają one małe poziomy i ubrania za S, chociaż czasem trafi się "nadziany" osobnik. Często zaczepia Cię tekstem "Chej hcesz bydź mojom mamusiom?". Jeżeli odpowiesz "nie" najczęściej będzie Cię wyzywał, a potem znajdzie nową ofiarę.




II. Zboczeniec

Niestety, ale jest to najłagodniejsze określenie jakie tylko znalazłem na tego "człowieka". Chodzi on wyzywająco, ale mniejsza o to. Swoim wyglądem jak i zachowaniem obrzydza, bądź odpycha innych użytkowników! Często pod Twoją nieobecność będzie "tańczyć" przed Tobą mówiąc niestosowne rzeczy. Warto dodać, że te konta mają bardzo niskie poziomy, więc wywnioskować można, iż są to tzw. "lewusy". 😉




III. "Hej, postawisz mi drinka?"

Prawie każdy codziennie spotyka takiego człowieka. Jego podstawowy tekst śni Wam się po nocach, w Waszych najgorszych koszmarach. Pewnie nieraz daliście się złapać na pomoc takiemu oszustowi. Odmowa grozi wyzwaniem od najgorszych *wstaw tu to co chcesz*. Najgorsze jest to, że taka osoba nie poprzestanie na jednym torcie, drinku. Jak to mówią "Apetyt rośnie w miarę jedzenia". Uciekajcie od takich osób jak najprędzej!



IV. Kopiuj, wklej.

Na Awatarii jest masa takich osóbek, ten sam ubiór, wygląd itd.! Nie przeszkadzają mi one, ale miło mi jest gdy zauważę niecodzienny i innowacyjny look. Sam próbuję zmieniać wygląd i ubiór, lecz czasami idę "z modą". Nasze osoby, o których mowa często mają taki sam styl pisania "Ej widziałaś ją? Ale z niej menda! LOL. Serio on ci to powiedział, no OMG!!!". Na szczęście trendy się zmieniają, a buty "Punk" coraz częściej zostają w szafie! Tak trzymać Awatarki!

*mistrz Painta*

V.  Maniak

Naszą listę typów zwieńczają maniacy! 55. poziom +20 tysięcy image'a i tysiące komfortu to u nich normalne. Często po prostu długo grają w Awatarię (co potwierdza na przykład tytuł "Fan"). Przegrane tysiące godzin, nieprzespane godziny spędzone na robieniu G, to część z ich historii. Z pewnością budzą one respekt innych osób, bo kto nie chciałby znaleźć się na podium w rankingu sław? Można im pogratulować w wytrwałości i dążeniu do tytułu "Najlepszy". Najczęściej znajdziemy ich w rankingach, bo co jak co, ale na Awatarii można szukać ich ze świecą.



Mam nadzieję, że spodobało Wam się moje zestawienie 5 typów ludzi. Bardzo fajnie jest prowadzić taką serię, bo można się wypowiedzieć na różne tematy, a jednocześnie posłuchać Waszych opinii! Mam nadzieję, że skomentujecie ten post. 😉 Do następnego.
Anhur

9 komentarzy:

  1. Nie chcę robić burzy, ale pierwsza zaczęłam prowadzić podobną serię ;D
    //Armor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś dać do niej link? Bo nie wiem o co chodzi. :-)

      Usuń
    2. Zanim zmieniłam nazwę prowadziłam (Awataria Number One) teraz na http://awataria-jest-magiczna.blogspot.com w pierwszym poście napisałam (1 maj 2017r). Nie mam nic przeciwko żebyś prowadził tą serię tylko tak zauważyłam :D
      //Armor

      Usuń
  2. Szczerze mówiąc to ktoś może lubi zmieniać trendy i kupuje sobie co chwilę nowe ubrania albo ma zadanie czy coś. Według mnie to nie od razu maniak, jednak to tylko moje zdanie 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie przesadzasz z tymi dziećmi nie piszą chej ani hcesz tylko wdzysko zwiększają. 😊

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.