niedziela, 7 maja 2017

Organizacja mojej pracy na blogu + informacje

Witajcie.
Dzisiaj, czyli 7 maja 2017 na bloga powróciła nasza graficzka blogowa - Julia. Rozpoczęły się małe prace techniczne, po ostatnich wydarzeniach została dodana blokada kopiowania. Zaaktualizowany został również (przez Julię) ranking najaktywniejszych YouTuberów Awatarii. Pojawiły się także nowe twarze w zakładce Redakcja, kontakt. Wiele rzeczy się dzisiaj zdarzyło. Ja sama postanowiłam skupiać największą uwagę na tym blogu, niektórzy wiedzą że jestem obecnie na 3 blogach. Niestety musiałam zrezygnować z pozostałych, ponieważ 3 blogi to dla mnie za wiele...
Teraz przejdźmy do organizacji mojej pracy na blogu. Ale o co chodzi? Otóż ostatnio przejrzałam calutkiego bloga, wszystkie moje posty. Okazało się, że rozpoczęłam już bardzo dużo serii zabaw. Teraz przedstawię wam ich stan na chwilę obecną.

Bekowo TV/ Taka sytuacja! - zmiana nazwy serii na stałe (14 części)
Ciekawostki ze świata YouTuberów Awatarii/ Awataria na YouTube - zmiana nazwy serii na stałe (16 części)
Awataria, a rzeczywistość/ Moje rysunki - zmiana nazwy serii na stałe (13 części)
Zwyczajny post (10 części)
Ciekawy temat (10 części)
Co wolisz? (3 części)
Sondy (2 części)
Tworzymy awatara (4 części)
Nie lubię poniedziałków (6 części)
Zgadnij kto to? (2 części)
Być projektantem (9 części)
Ciekawostki o... (1 część)
Porady modowe dla kobiet/ Tylko dla kobiet - zmiana nazwy serii na stałe (4 części)
Omówienie postaci (2 części)
Detektywi w akcjii (3 części)
Najlepsze od Rosjan (1 część) / W stylu Rosjan (4 części) - serie połączone w jedną (nazwa W stylu Rosjan), będą pojawiać się tam porady modowe, wizerunki itp.
Być wizażystą (2 części)
Wykreślanka (1 część 6/6)
Gdzie ukryła się awatarka?/ Zaginiona - zmiana nazwy serii na stałe (1 część)
Fabryka prezentów (1 część)
Co tu nie pasuje? (4 części)
Quiz o YouTuberach Awatarii (1 sezon w tym 8 części)
Różnice (1 część)
Sonda uliczna (2 części)
Poszukiwacze skarbów (1 sezon trwa na chwile obecną 10 części)
Na kartce (1 część)
Teorie spiskowe (1 część)
Gra paragrafowa (obecnie 5 części)
Oceniamy filmy (1 część)
5 sposobów na... (1 część)
Stylizacja z dodatkiem (3 części)
Wyjątkowy wizerunek (1 część)
Być fotografem (2 części)
Krzyżówka na odwrót (1 część)

A więc tak to się prezentuje. W nawiasach jest napisane ile części danej serii wyszło na światło dzienne. Serie zaznaczone na czerwono, to te które nie wypaliły i zostaną anulowane. Jednak macie złoty głos i możecie odnowić jedną z nich. Zapraszam was do głosowania!
Miłego wieczoru!
Emilka



3 komentarze:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.