niedziela, 21 stycznia 2018

Skontaktowałam się z administracją? Czy to tylko boty?

Hej.
Na początek chcę odnieść się do komentarzy pod ostatnim postem, ponieważ narodziła się tam mała drama o nic. Pojawiły się dwa problemy, na które dziś odpowiem. Jeżeli nie byłeś zamieszany w tą dyskusję to możesz kliknąć Czytaj dalej.

Pojawił się komentarz z którego zrozumiałam tylko to, że za często piszę posty i administratorkom jest głupio. No racja, posty pojawiają się prawie codziennie, ponieważ mam w weekend i po szkole dużo czasu na to więc korzystam. To chyba dobrze, że blog w miarę funkcjonuje. Po drugie w pasku bocznym pisze: w tym tygodniu będą dla was pisać: Emilia. 
Działa to w ten sposób, że jeżeli mamy podane w danym tygodniu kto pisze to ta osoba musi napisać co najmniej jeden post w danym dla niej tygodniu. Nic więcej nie wymagam. Jeżeli osoba nie zrobi tego, wtedy jej zaznaczam że nie napisała posta gdy była jej kolej. Oto cała filozofia. Oczywiście im więcej tym lepiej, adminki mogą również pisać posty gdy nie jest ich kolej, ale ja nie zmuszam! 
Kolejny problem to ta nasza nieszczęsna seria o anty robieniu G. Na zapowiedzi serii pisze jak byk: JEŻELI JESTEŚ ZWOLENNIKIEM ROBIENIA G I NIE CHCESZ TEGO ZMIENIAĆ NIE MUSISZ CZYTAĆ TEJ SERII. Chyba zacznę pisać to na początku KAŻDEJ tej serii... Prosiłabym następnym razem o czytanie ze zrozumieniem. :)
Przechodzimy do głównego tematu. Otóż ostatnio mogliśmy zauważyć, że 101xp wreszcie wzięło się za grupkę Awatarii i sama sytuacja gry nieco się poprawiła. Dowiedziałam się, że jest możliwość kontaktu z 101xp i że oni bardzo szybko odpisują w miarę normalnie (nie jako boty typu: dziekujemy za zgłoszenie itd...). Dowiedziałam się, że istnieje ich stronka. Postanowiłam założyć konto i napisać do nich. Zobaczcie co się okazało!
No więc tak prezentuje się mój pierwszy mail do nich, a także ich odpowiedź. Okazuje się, że ostatni brak aktualizacji w grze jaki miał miejsce kilka miesięcy temu mógł być spowodowany albo lenistwem producentów, albo problemami z tłumaczeniem. Zapytałam również o to, czy jest możliwość zostania moderatorem - odpowiedź mówi nam wszystko, zostałam poinformowana że możliwe iż będzie nowy nabór (ciekawe kiedy...) czyli możliwe, że niedługo będzie można uzyskać posadę moderatora podobnie jak na Awatarii na Facebook'u!
Drugi mail dotyczył dodawania zaległych ubrań. Niestety tutaj mam uczucie, że zostałam zignorowana... Ich odpowiedź jest taka niepełna. Bardziej chodziło mi o konkrety, czy np. pracują nad tym. Myślę, że jeszcze napiszę do nich maila i zobaczymy co odpiszą tym razem...
A co wy o tym myślicie? Czy napisał to człowiek, czy raczej bot? A może wy napiszecie własne zapytanie do nich? Dajcie znać w komentarzach jakie macie propozycje na pytania dla nich!
Pozdrawiam!
Emilka ♥

18 komentarzy:

  1. Ja możę napiszę o to, czy zamierzają dodać (tak jak na rosyjskiej Awatarii) kolejne poziomy, bo aktualnie mam 55 i trochę mi się nudzi xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie się ktoś ruszył z tymi mailami. Wydaje mi się, że gdybyśmy się zebrali wszyscy za napisanie maila, widoczne byłyby skutki. Natomiast gdy piszą nieliczne osoby, to raczej nic się nie zdziała. Ja zachęcam do wysyłania maili, ponieważ tylko w taki sposób można coś zadziałać.
    Pozdrawiam,
    /Angela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię i również pozdrawiam! ^_^

      Usuń
  3. Naprawdę ciekawy post, takie rzeczy bardzo przyjemnie się czyta.
    / Scott

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liiizuuuus :)) Teraz Emilce się podlizujesz?

      Usuń
    2. Scott po prostu wyraża adekwatną opinię. Post jest po prosty wspaniały i moim zdaniem nie da się wyrazić negatywnej opinii.
      /zuzka ta z awy

      Usuń
  4. Cześć jestem Wika i chcialabym sie ciebie zapytać czy podawanie numeru telefonu jest darmowe
    Proszę o odpowiedż /wika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie podawaj nr telefonu na stronach internetowych!

      Usuń
    2. Prawdopodobnie są to oszuści, którzy wyczyszczą twoje konto do 0 :>

      Usuń
    3. Ola jeżeli chodzi o tą stronę 101xp to jest ich oficjalna strona więc raczej nie oszukają. A z tym podawaniem nr telefonu masz rację, ponieważ nr telefonu można podawać tylko dla zufanych stron (np. YouTube, Google+). Jeżeli są to jakieś nieznane stronki mogą mieć wirusy a w sumie daje nam to, że gdy poda się nr telefonu to mogą okraść.

      Usuń
    4. Dzięki za radę na bank nie podam numeru telefonu
      Pozdrawiam /Wika

      Usuń
  5. Wreszcie coś się ruszyło. Chociażby to ze oni odpisują, a może by Emilio zrobiła poradnik krok po kroku jak napisac tego maila? Trochę na tej stronie 101 xp jest skomplikowane X'D. Jakby każdy tak napisał swoją opinię na temat zaległości, to na pewno by coś ruszyło. Pozdrawiam
    /zuzka ta z awy

    OdpowiedzUsuń
  6. Trafiam na tego bloga z ciekawości i naprawdę miło się zaskoczyłam. Posty są napisane ładnie i estetycznie oraz zgodne z gramatyką, co w efekcie sprawia, iż taką notkę naprawdę przyjemnie się czyta. :) Na pewno zostanę tutaj na dłużej! Trzymam kciuki za wasz dalszy rozwój.
    /Poppy (Trumienka)

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.