wtorek, 16 stycznia 2018

Zapowiedź nowej serii - Kontynenty w awatarii

Hejka!
Witajcie w kolejnym poście. Jako, że zaczęły mi się ferie i mam dosyć dużo wolnego czasu, to postanowiłam, że coś dla Was napiszę.Dzisiaj przychodzę do Was z nową serią. Nie widziałam jej na żadnym blogu, a wpadłam na ten pomysł na lekcji geografii.Jest ona nawiązaniem do siedmiu kontynentów: Azji, Ameryki Północnej,Ameryki Południowej,Australii,Europy,Afryki i Antarktydy.
                                                               Na czym polega?
Polega ona na tym, że wy wybieracie kontynent w sondzie, który mam wziąć pod lupę. Co w tym poście będzie się znajdowało?Otóż opiszę króciutko ten kontynent. Następnie podam propozycje nicków, ale nie będą one byle jakie, tylko oryginalne, ponieważ będą opisywały: niziny,wyżyny,miasta,kraje,rzeki,itd w danym kontynencie.Uwierzcie mi, że nikt na awatarii nie będzie miał takiego nicku jakie Wam podam przykłady Oprócz tego zrobię wygląd i stylizację charakteryzującą mieszkańców danego kontynentu. Również pojawi się jakaś zagadka,
rebus,krzyżówka,łamigłówka dotycząca tego kontynentu, na którą będziecie mogli odpowiadać w komentarzach,za co oczywiście będą nagrody.Zrobię również profilówkę nawiązującą do danego kontynentu. Oraz wiele innych rzeczy.
                                                                       ***


Napiszcie koniecznie w komentarzu co myślicie o tej serii, czy Wam się podoba, czy nie.Na dole pojawi się sonda, gdzie będziecie mogli wybrać kontynent do pierwszego posta. Ja się z Wami już żegnam, do zobaczenia!

/Oliwia

3 komentarze:

  1. Według mnie mega pomysł na serię! Sądzę, że wielu osobom spodoba się ona, ponieważ jest oryginalna i pomysłowa, a nicki i stylizacje mogą być inspiracją dla czytelników, a przy okazji będą rebusy i krzyżówki do rozwiązania! Czekam na więcej... i oby to była Azja ;)
    /Plotkara

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no. Jedna z Twoich najlepszych serii. Jestem pod wrażeniem.
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.