środa, 17 stycznia 2018

Kradnę Renty powraca?

Witam

Jestem Julia i mam 12 lat. Uczęszczam do klasy szóstej szkoły podstawowej. Osoby które od dawna śledzą tego bloga mogą mnie pamiętać. Byłam kiedyś autorką na tym blogu, niestety przez dość krótki okres czasu. Awataria dość szybko mi się znudziła, ponieważ grałam w nią już od kilku lat. Ostatnio z nudów powróciłam do niej. Grałam w nią około miesiąca dopóki nie poczułam pustki. Brakowało mi trochę blogowania. Stwierdziłam, że wrócę do własnego bloga. No okej nie stwierdziłam tylko ktoś mi podsunął taki pomysł 😂😂. Blogowanie samemu nie było już takie samo. Przezywałam trudy. Czułam się bezradnie. Jakiej grafiki bym nie zrobiła i tak uważałam, że była ona brzydka. Koniec z tym! Nagle bloga zaczęłam mieć gdzieś. Po prostu nagle mi się odechciało tego wszystkiego. Na bloga wróciłam z jednej prostej przyczyny. Około tydzień temu miałam głowę pełną różnych dziwnych, acz ciekawych pomysłów. Jedyna opcja jaka mi się w głowie paliła to Awataria. Dość długo zastanawiałam się czy  to dobra decyzja i czy dam radę. W końcu przełamałam się i napisałam do Emilki z pytaniem czy byłaby jaka kolwiek możliwość na powrót do bloga. Na szczęście udało mi się. I szczerze mówiąc jestem odrobinę podekscytowana. Nie będę opisywać tu siebie i swojego życia wirtualnego, ponieważ już kiedyś taki post pisałam i jeżeli jesteście mega ciekawi to myślę, że w archiwum bloga powinien on jeszcze być. Zostawiam wam paszport.
/Kradnę Renty

2 komentarze:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.