środa, 17 stycznia 2018

Zapowiedź nowej serii

Hej.
Ostatnia aktywność pod postawi sprawiła, że nabrałam dużo weny i postanowiłam rozpocząć nową serię. Dziękuję wam za tak dużą aktywność, zwłaszcza pod postem o snowboardzie! 

Przejdźmy do rzeczy: o czym będzie owa seria? Będzie ona o odzwyczajeniu się od pewnej czynności, która być może jest wykonywana przez was codziennie - od tzw. robienia G. Seria może wydawać się dziwna, ale mam dużo planów i niedługo pojawią się bardzo odmienne tematy.
Zapewne wielu z was będzie przeciwnikami tej serii, no bo jak grać w Awatarię bez robienia G?!
A ja powiem wam, że da się grać i tak jak kiedyś ludzie nie robili G tylko zbierali z bonusu codziennego. Możliwa jest teoria, że to właśnie ten cały sposób na G niszczy dzisiejszą Awatarię.
Spójrzmy na to tak:
  • Osoba robiąca G ma wszystko, szybko osiąga najwyższy poziom w grze, ma ubrania i meble jakich chce. Jednak czy to wszystko jest warte poświęcenia czasu na robienie głupich kont? Czy to wszystko jest warte tego wszystkiego, skoro po minucie użytkowania lub czego tam chcecie dana rzecz wam się znudzi? Potem nie macie żadnych celów poza robieniem nieustannie goldów i goldów, i goldów... 
  • Osoba, która nie robi G ma swój cel do osiągnięcia, ma co robić w tej grze, powoli dosięga celu, a przy okazji może także poznać wielu ciekawych graczy którzy być może pomogą jej w wykonywaniu zadania lub innej rzeczy. Osoba ta po woli zbiera złote monety, które są na prawdę ważnym elementem tej gry (chociaż tutaj bym podyskutowała). 

Tak, oczywiście racją jest to że w dzisiejszych czasach Awatarii mało jest osób które nie robią złotych monet. Tak, racja  ja też nie raz (oj nie raz!) zrobiłam to upragnione 10G. A jednak nowy cel w tej grze: odzwyczaj się od robienia tych głupich kont daje się we znaki! 
Racją jest też to, że niektóre zadania, eventy wręcz wymagają robienia G, ponieważ są niemalże nieosiągalne bez wydania kilku złotych monet. Lecz czy na tym polega ta gra (która wciąż jest tylko grą) - czy ona polega na TYLKO robieniu złotych monet? Bo ja i zapewne wielu z was uważa, że nie.

Jeżeli jesteś przeciwnikiem tej serii - proste - nie czytaj kolejnych postów, które będą oznakowane takim znakiem: ♫ (w etykietach). Jeżeli jesteś ciekaw tej serii - jak najbardziej zapraszam do czytania kolejnych postów! 

Oczywiście to nie jedyna seria, którą dla was przygotowałam! Mam jeszcze... bodajże dwie serie podobne do tej (ale o innym temacie). Myślę, że w najbliższym czasie pojawi się ich więcej, jednakże najpierw chciałabym zakończyć to co zaczęłam (mam na myśli tą serię). A więc z góry mówię, że będzie oczywiście kilka jej części, a już pojutrze premierowa - pierwsza i druga. ☺
Do usłyszenia!
Emilka ♥

3 komentarze:

  1. Super pomysł na serię, czekam na ciąg dalszy! //PaniAtom

    OdpowiedzUsuń
  2. Z uwagą będę obserwował posty, choć odzwyczajenie się będzie trudne. 😬

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem jedną osobą z tych, które nie mają zwyczaju robienia kont, w swoim całym życiu zrobiłam może z 10 kont maksymalnie :D i tak, da się jak najbardziej żyć bez robienia kont. I mam cele w tej grze, zbieram bonusy i w sumie też jako jedna z nielicznych kupuje jeszcze G!

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.