sobota, 27 stycznia 2018

Czy odpowiesz mi?- eksperyment społeczny

Cześć!
Zapewne już wiecie, że osoby z małym poziomem na Awatarii zwykle są traktowane słabiej. Ostatnio zaciekawiło mnie, czy są osoby które obchodzi charakter. Postanowiłam zrobić eksperyment. Założyłam nowe konto na którym mam drugi poziom.


Postanowiłam, że spróbuje zaprzyjaźnić się z pięcioma osobami. Zobaczymy ile osób mnie zaakceptuje. Żeby było jeszcze ciekawiej to spróbuje zaprzyjaźnić się w ten sam sposób również z pięcioma osobami. Nawet może tymi samymi jeżeli uda mi się je złapać. Myślę, że wszystko jasne, a więc zacznijmy!
Na początek zrobię eksperyment na moim koncie z 2 poziomem.
Na początku spotkałam Hermione. Ku memu zaskoczeniu bez skrupułów mi odpowiedziała (Gdy robiłam zrzut ekranu to mój dymek już zniknął)
Następnie udałam się na skwer gdzie spotkałam gracza o nicku AnOmAIY
Również był bardzo miły i odpowiedział mi

Następnie udałam się do baru gdzie zobaczyłam osobę o nicku Kamcio która najprawdopodobniej mnie z kimś pomyliła 😂😂.
Przykro mi, ale nie znam żadnej Basi 😂😂

3/3 przyznam, że nie spodziewałam się tego.
Teraz czas na moje oficjalne konto na którym aktualnie posiadam 26 poziom.

Na samym początku podeszłam do 2 osobników których nicków nie pamiętam, ale wiem tyle ze mi nie odpowiadali mimo, że o to ubiegałam. Nawet jedna dziewczyna  z tyłu zaczęła dawać oznaki śmiechu 😂😂😂

Nie zaliczam tego.
Następną osobą do której podeszłam była "Księżniczka" ona załapała ze mną mało, że zwykłe cześć to już dość dobry kontakt! ☺


Ostatnią osobą do której podeszłam był to chłopak o nicku Krzysiek.

Normalnie mi odpowiedział.
Wynik mojego głównego konta to 2/3
Przyznam, że jestem zaskoczona tym, że na moim dodatkowym koncie odpowiedziały 3 osoby , a na moim głównym 3. Jak widać są jeszcze osoby które nie twierdzą, że mały znaczy gorszy.

To na tyle
/Julia

9 komentarzy:

  1. Księżniczka to moja znajoma xD ,ciekawy eksperyment (również nie spodziewałem się takiego wyniku)
    /wojownik

    OdpowiedzUsuń
  2. Pdf samemu można sobie zrobić taki eksperymnt?! Uważasz się za smieszną i dajesz za dużo emotikon Bez ciebie byłoby lepiej
    /KIKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgadzam się z tobą. Julia już kiedyś była na AKI i świetnie sobie radziła. Teraz, gdy znów wróciła na pewno poradzi sobie równie dobrze jak i lepiej! Nie sądzę, że ona tutaj nie pasuje. Ona właśnie tutaj pasuje.

      Usuń
  3. Bardzo słaby post. Dno. W porównaniu do Oliwii, Oli czy nawet Emilki to jesteś dnem. Co ma wnosić to, że ktoś odpowie? Mogłaś to wzbogacić o więcej rzeczy, np. poprosić o pomoc w zadaniu jakimś wymyślionym i byłoby lepiej. A ty dalej dostawaj orgazmu z kingusią i resztą ekipy "na widok głosu Murada" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post nie jest słaby i ma to coś. Poza tym o co ci chodzi z tym ostatnim zdaniem? Bo nie rozumiem.

      Usuń
    2. Cześć Mateusz (Ottoman)! Co u Ciebie? Był już gorący numerek z Anną? :)

      Usuń
    3. Hejka Ottoman.
      Kiedy ślub z Anną? Kiedy 500+ z Anną!? A sorka, masz małego i nie dasz rady włożyć jej.. Współczuje Annie :(( /MateuszOttomanMaMalutkiegoChujkaHehePozdro

      Usuń
    4. Stara baba,
      stare skrzypce.
      Ottoman drapie się po cipce.
      Zawołał panią Anie
      Żeby mu zrobiła ostre lanie

      Usuń
  4. Hello there, I discovered your web site by means of Google while looking for a related subject, your web
    site came up, it appears great. I've bookmarked
    it in my google bookmarks.
    Hello there, just become aware of your blog through Google, and
    located that it's truly informative. I'm going to watch out for brussels.
    I'll be grateful for those who continue this in future.
    Numerous other folks might be benefited out of your writing.

    Cheers!

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.