wtorek, 30 stycznia 2018

Kilka słów od administracji Awatarii i dobra okazja na podzielenie się swoją opinią! ☺

Cześć!
Witam was po raz drugi dziś, ten post nie był planowany tak jak tamten poprzedni ale postanowiłam że dziś go napiszę. Pod ostatnim postem tego typu pojawiła się baaardzo duża aktywność, jestem wam niezmiernie wdzięczna i dziękuję wam za wykazanie zainteresowania. Dzisiaj odniesiemy się do grupy na nk.pl. A dokładniej do jednego z postów od twórców.
Co w ogóle zapoczątkowało tego posta? Wiadomość od Allana - jednego z graczy Awatarii, który to poinformował mnie o zaistniałej sytuacji no i oczywiście zachęcił krótko mówiąc do napisania tego posta. A więc jestem i piszę! ☺

Tak prezentuje się post. Administracja prosi nas o wyrażenie własnej opinii i podawania pomysłów dotyczących naszej gry. Aktywność pod postem jest nie wielka, ale pamiętajcie że i wy - czytelnicy AKI możecie się z nimi podzielić pomysłami. Zachęcam was również do przeczytania opinii innych graczy i nie tylko. Poniżej moja opinia, którą zamieściłam w czterech wiadomościach (Emily Awataria) - no cóż, niestety ograniczenia liter robią swoje. 

 Tutaj mam kilka ciekawych opinii od innych graczy Awatarii, które są także bardzo trafne moim zdaniem. Zapraszam was do przeczytania i przemyśleń nad własną opinią! ☺
I co wy na to? Może razem w komentarzach pod tym postem sformujemy jakąś wspólną definicję, opinię. Może macie jakieś wspaniałe pomysły? Podzielcie się z nami i z innymi właśnie na tej grupie!
Do usłyszenia!
Emilka ♥

4 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że wezmą te opinie pod uwagę i że zaczną działać, jutro środa więc fajnie by było gdyby coś jutro dodali, możemy tylko wyczekwiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie by było bo zaległości to mają

      Usuń
  2. Oni pewnie ten post zrobili tak na odwal się byle żeby było, że coś robią i nie mają tej grupy gdzieś. Wydaje mi się, że oni i tak mają gdzieś to, co my piszemy w tych komentarzach, a zresztą tam już zrobił się wielki spam. Jeżeli wezmą nasze komentarze pod uwagę to normalnie będzie to święto i zapisze to w kalendarzu.
    /Kacper

    OdpowiedzUsuń
  3. przecież oni nie mają nic do gadania, wszystko robią rosyjscy moderatorzy...
    /BEZ PODPISU.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.