czwartek, 11 stycznia 2018

Skąpy Mikołaj ♥ Finał

Hej!
Powracamy z zapomnianą serią, co prawda miała być ona wczoraj. Niestety się nie wyrobiłam. Co prawda Mikołajki już dawno minęły, jednak serię trzeba dokończyć. Poniżej możecie zobaczyć sondę.
Wynik jest oczywisty. Odpada niestety prezent numer dwa. W finale spotkają się Angela i Kacper. Już za chwilę kolejne głosowanie, w którym wyznaczycie zwycięzce! A więc do roboty! Chciałam również podziękować za aktywność pod poprzednim postem. To dla nas znaczy wiele, naprawdę wiele. ♥
Pozdrawiam was! 
Emilka ♥

5 komentarzy:

  1. A tak z innej beczki. Przerażają mnie trochę oczy jednej z administratorek na blogu (ostatnia z prawej) jakby nie miała duszy.. Ich liebe klimat grozy haha! Pozdrawiam :D
    /Havan

    OdpowiedzUsuń
  2. Przechodzi na ciemną stronę mocy. 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha jak teraz zobaczyłam to faktycznie oczy mojej postaci wyglądają starsznie 😂

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale te oczy dają fajny "klimat" do tego nagłówka.
    Pozdrawiam,
    /Angela

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.