sobota, 13 kwietnia 2019

Gdzieś widziane - nowa seria.

Cześć!
dzisiaj przychodzę do was z serią - Gdzieś widziane.
Będzie ona polegać na tym,że będę pokazywać zamienniki awataryjnych ubrań w świecie realnym,będą  przynajmniej trochę podobne.Dzisiaj będą rzeczy które wysłaliście mi wy. Jeżeli również chcecie coś wysłać to mój profil -  (klik) przechodzimy do postu.

Na pierwszy ogień pójdzie Futerko Peleryna dziedziczka VS  zwykłe futerko z ebaya.
Dziękuje użytkowniczce Kirin za wysłanie mi tego futerka. Według mnie nie jest to zbyt podobne bo tutaj po lewym zdjęciu widzimy coś al'a narzutka biskupa a obok widzimy coś typu mini sztuczne futerko al'a kurtka. Oceniam to na 6/10.


Teraz weźmiemy spodnie z dziurami Panda VS Zwykłe spodnie z dziurami z sinsaya.
Dziękuje użytkownikowi Aleksowi za wysłanie mi tego zdjęcia.
Po prawej widzimy spodnie, które są zwykłymi spodniami z dziurami,ale widać że mają za mało dziur. Oceniam to porównanie na 4/10


Teraz ocenimy Kurtkę VS kurtkę z Sinsaya.
Dziękuje użytkownikowi Aru za wysłanie mi tego zdjęcia.
Kurtka według mnie jest dość podobna, oczywiście odcienie są trochę inne, ale nie przeszkadza to aż tak bardzo. oceniam to na 9/10.

Teraz dopadnę Spódnicę w kratę VS Spódnicę w kratę z Berski.
 
Dziękuje użytkowniczce Fabulous za to zdjęcie. Bardzo mi się podoba jest to podobne, widać spódnicę w kratkę ale ma minimalnie inny wzór więc daje 8/10.

I ostatnie porównanie..  Ogrodniczki freedom VS Zwykłe ogrodniczki z New  yourkera.
Dziękuje użytkownikowi Nakurumowi za wysłanie mi tego zdjęcia. Po prawej widać  ogrodniczki bez  nadruku, z niewielkimi dziurami. Totalne przeciwieństwo lewej strony.

I tym akcentem żegnam was wszystkich i cieplutko ściskam wasze rąsie.
                                                                                                                     /Placebo

17 komentarzy:

  1. Moglibyście dodać do współpracy mój blog - Hejterzy Awatarii? BTW - ciekawy pomysł z tą współpracą, a ty Placebo szykuj się na posta. //Dominik (Hejter)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem dlaczego się pode mnie podszywacie, jak ja z oficjalnego piszę dzbany... xD
      Ale tak czy siak - czy mogę liczyć na współpracę? I rzeczywiście spoko pomysł z tą współpracą. ;)
      Mój blog: hejterzy-awatarii.blogspot.com
      A jeszcze jedno to z anonima to reklamował mój ziomek jak coś. xD

      Usuń
  2. Nie mysl sobie kochanie, że tutaj zostaniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. 2/10 podobne tylko z materialu
    2. 7/10
    3. 9/10
    4. 6/10
    5. 5/10

    ~Mel

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko seria ale te futerko moglas dac coś innego.Jest tyle futrzanych kamizelek.Najbardziej podobna wg mnie kurtka,spodnie z dziurami i spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ale te rzeczy wysyłali czytelnicy

      Usuń
  5. Ta seria jest ściągnięta od Oli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę link? Nic nie widzialam o zadnej serii jakiejkolwiek oli
      /Placebo

      Usuń
    2. Ode mnie hej xD Nie mam problemu do tego żeby Placebo ją kontynuowała pod warunkiem tylko że na Aki, pozdrawiam.

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O królowa podlasia. Witamy!!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. My też się dużo po Tobie nie spodziewałyśmy ;/ ;(

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.