poniedziałek, 22 kwietnia 2019

♥ Ciekawostka z rosyjskiej Awatarii ♥

Cześć!
Jak wam mija dzień? U mnie wszystko okej. Ostatnio weszłam na rosyjską Awatarię, aby coś sprawdzić i zauważyłam pewną istotną różnicę u wizażysty. Chodzi mi o cenę pewnej fryzury. Z resztą zobaczcie sami - cena za złote monety to Awataria polska, a za srebrne to rosyjska gra.

Jak widzicie w Polsce musimy zapłacić o wiele więcej i o wiele drożej niż w Rosji. Uważam, że u nas ta fryzura również powinna być za srebrne monety! A co wy sądzicie na ten temat? Wiedzieliście już o tym? Napiszcie w komentarzu co o tym sądzicie - zapraszam do wspólnej dyskusji na ten temat.
Midorme ♥

8 komentarzy:

  1. Moim zdaniem 17 G to słuszna cena, fryzura jest oryginalna i inna niż wszystkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ale zawsze fajniej zapłacić za srebro, a złote monety wykorzystać do zadań w grze lub innych. :D
      Ale każdy ma swoje zdanie.

      Usuń
  2. O nie wiedziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To nieźle piszesz głupie posty bez sensu i krótkie nie wiem po co

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak samo jest chyba z takim topem(?) U nich jest droższy a u nas tanszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zestaw ''Military'' kosztuje u Rosjan coś około 200/300G, a u unas zaledwie 99G (chyba). Kiedyś też pisałam o tym posta. :)

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.