czwartek, 18 kwietnia 2019

[HOT] 101XP ODPISALI MI?! CZEGO SIĘ DOWIEDZIELIŚMY? [HOT]

Jak wiecie na Awatarii aktualizacje nie pojawiają się tak często jak u Rosjan. Nie mamy wielu zaległych kompletów jakie mają rosyjscy gracze. Przykładem może być chociażby wczorajsza aktualizacja - nowe fryzury i komplety, oczywiście u nas ich nie było...
Zdjęcie z Grafika Google, napisy dodane przez Midorme.
Postanowiłam napisać do 101XP na ich oficjalnej stronie. Jak sięgam pamięcią - kiedyś do nich napisałam i oni odpowiedzieli mi na pytanie, więc dlaczego nie spróbować jeszcze raz? Postanowiłam im zadać pytanie, które nurtuje was wszystkich od zawsze, z resztą - zobaczcie sami.
Jak widzicie 101XP odpisało mi dosyć szybko, bo już w tym samym dniu. Jak widzicie odpowiedź jest krótka, ale tłumaczy nam wiele. Support tłumaczy nam, że aktualizacje nie pojawiają się chociażby ze względu na kwestie tłumaczeń. Podkreślili także, że chodzi tutaj też o lokalizację serwerów. Nie jestem do końca zadowolona z ich odpowiedzi, jednakże mam dla was fajną propozycję. Moglibyście napisać w komentarzach swoje pytania do 101XP, a ja wybiorę najciekawsze z nich i umieszczę je w kolejnym mailu skierowanym do nich. Czekam na wasze propozycje! Pozdrawiam!
Midorme ♥

12 komentarzy:

  1. Mamy nie porównywać gry do rosyjskiej? No ale sorry oni nic nie dodawają... Kiedyś jakoś było to w miarę ogarnięte, a teraz po prostu olali tę grę... Przecież my nie wymagamy cudów, nie wiadomo czego, ale żeby chociaż raz na tydzień coś wprowadzili...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mozna tez samemu napisac, mi kiedys odpisali cos podobnego, nie rozumieja ze my chcemy aktualizacji

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mnie wkurzyła ich odpowiedź, skoro każdy kraj ma swoich deweloperów to niech projektuja nam ubrania, których nie będa mieć rosjanie. To że jesteśmy polskim serwerem to nie znaczy, że nie mogą nam dawać aktualizacji, również sami mogą wymyśleć event na 11 listopada lub na 3 maja, tak jak rosyjscy gracze mieli na ich dzień zwycięstwa (9maja)[można było wtedy zdobyć medalion na pierś w zadaniu dodatkowym i flagę rosji.]

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba zrobić strajk i przestać grać w grę, może coś do nich dotrze :D
    A tak na serio, to nie powinni tak odpowiadać. Awataria jest jedyną "używaną" grą na NK. Moderatorzy, deweloperzy i menedżerzy powinni dbać aby nie stracić ostatnich graczy z ostatnich, a nie dodając aktualizacji jedynie odpychają. Tłumaczenie nie ma aż tak dużo, z tego co wiem to jedynie nazwy strojów, więc niech 101 XP nie zasłania się tłumaczeniem. Takie jest moje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to nie porównywać? Przecież awataria polska a na rosji to to samo tylko że nasza jest zacofana. Skoro na nk.pl dodano awatarie z rosjii ogólnie to to o czymś świadczy.
    I powinni mieć świadomość tego że zmiany powinny być na miejscu.

    Żałosne wiejskie życie i inne bagna mają co chwile nowości a są też zagraniczne tylko awataria jest nie takowa.

    Kiedyś była gra wiewiórki dużo osób w nią grało nie dochodziły nowości i usuneli gre bo miała za dużo strajku i zacofania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie, sama grywałam w Wiewiórki i to dużo osób w to grało i usunęli ją...

      Usuń
  6. Wiecie, co jest najgorsze ? Oni zawsze odpisują to samo !!! Jakby te wiadomości były wysyłane z maszyny. Nic do nich nie dociera. Uważam, że to jest chore i tyle. Nie mówię, jakby musieli pracować nad wdrożeniem aktualizacji miesiącami ... ale to nie jest przecież dużo pracy. Przez takie zachowanie ta gra upadnie ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka poprawna politycznie wypowiedz.Mydlenie oczu i tyle,dupska im przyrosły z lenistwa do obrotowych krzesełek.Jasne,bo cięzko im z rosyjskiego tłumaczyć.Nie maja google translate czy co?żartuje.Poważnie chyba trzeba spadać na ruską awe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja pisałam wczoraj! I odpisali mi dzisiaj... że deweloperzy zajmą się tym wkrótce i mamy być cierpliwi...

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.