poniedziałek, 16 listopada 2020

Notka powitalna - bo od czegoś trzeba zacząć...


Hej, cześć i czołem!
Mam na imię Iza. Mam 17 lat i od sześciu lat gram w awatarie. Bardzo rzadko udzielam się w internetowych dyskusjach, nigdy nie pisałam nic na blogu - nawet pomimo tego, że często miałam taką ochotę. Jako, że od niedawna zaczęłam czytać blog Midorme, postanowiłam spróbować swoich sił i zgłosić się do pomocy nad blogiem. Z pewnością początki będą trudne, z pewnością też bardzo szybko stracę zapał do działania, ale i tak uważam, że napisanie posta powitalnego będzie dla mnie sporym sukcesem.

Skoro już zdecydowałeś się przeczytać post powitalny jakiegoś randoma z internetu. Skoro już nawet dotarłeś do drugiego akapitu, to zapewne chciałbyś (a przynajmniej zasługujesz na to) aby dowiedzieć się, o czym zamierzam w przyszłości napisać.

Podczas swojego okresu próbnego, planuję napisać kilka notek, mam już na nie pomysł. Z pewnością zacznę nową serie. Postaram się napisać post o ciekawostkach o naszej grze, których nie znajdziecie na pierwszej stronie wikipedii (Na drugiej pewnie już tak).

Interesuje się Nauką (to znaczy lubię tak o sobie myśleć - to nie jest w 100% prawda). A żeby być bardziej konkretną to Astronomią. Lubię sobie pohipotetyzować (nie ma takiego słowa - sprawdziłam) o tym, czy istnieje życie poza Ziemią, a jeśli tak, to co to jest za życie?.

Poza astronomią interesuje się również programowaniem (wiecie - sieci neuronowe, sztuczna inteligencja, koniec świata).

Z takich bardziej przyziemnych spraw to lubię przykładowo serię gier na konsolę Nintendo o nazwie Pokemon. Czy na naszym AKI są jacyś fani pokemonów? Moglibyśmy podyskutować 😃.

Jako, że post wyszedł chaotyczny nieciekawy i krótki, załączam tutaj rozpikselowane zdjęcie mojej postaci tak o, dla atencji (a raczej jej braku).


 

                                            

Niech moc będzie z wami!
/ryjek


15 komentarzy:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.