poniedziałek, 23 listopada 2020

Raz nad, a raz pod... ♥ Szczera opinia ♥ News Awataria


Witajcie w kolejnej odsłonie naszej najnowszej serii! Poprzedni post spotkał się z niewielkim odzewem, mam nadzieję że będę w stanie jakoś zachęcić Was do opublikowania swojej opinii. Jednakże nie będę nikogo do niczego zmuszać, dodam jedynie że naprawdę zależy mi na opinii czytelników. Masło maślane, okej przechodzimy do sedna. Gif poniżej jedynie dla uwagi, ostatnio zaczęłam bawić się w tworzenie gifów. 


Na serwisie Nasza Klasa zadałam kilku osobom (tak jak obiecywałam poprzednio) niewygodne pytanie. Wiemy dobrze, że lepiej jest krytykować niźli zachwalać. Dzisiaj zapoznamy się zatem ze Szczerą Opinią graczy na temat naszego nagłówka. Dodam jedynie, że nie będę odpowiadała ani się broniła, ponieważ byłoby to nie w porządku w stosunku do osób pytanych (w końcu sama wyszłam z inicjatywą). Chciałabym wnieść trochę życia do tego bloga. Jak brzmiało moje pytanie?
Cześć! Może w wolnej chwili chciałabyś wyrazić szczerą (nawet krytykującą) opinię na temat nagłówka AKI? Przyjmuje na klatę nawet mocne słowa.

Jak myślicie? Opinie będą mocne, szczere, miłe, czy wręcz przeciwnie? Przekonajmy się, a następnie przejdziemy do kolejnej części posta. Zajmiemy się w niej oceną nagłówka na blogu News Awataria

Tak aktualnie prezentuje się nasz nagłówek. Opisywałam go w tym poście i nie ma sensu robić tego po raz drugi, tak więc przechodzimy do ocen czytelników. Zależy mi na tym, aby posty były dłuższe. Z racji, że lubię się powtarzać, to powiem to jeszcze raz - nie chcę pisać na odwal, wolę się przyłożyć. Pragnę, aby notka starczyła Wam na dłużej. Wiecie jak się nakręcę to mogę pisać i pisać, czasami zdarzy mi się używać wielu powtórzeń etc., a więc wybaczcie.

No ogólnie całkiem przyjemny dla oka, chociaż w oczy rzuca się troszkę dziwnie ułożona noga. /Wylie

Powiem szczerze, że osobiście mi się podoba. Jest taki uroczy, wprowadza wyjątkowy klimat i atmosferę. Wydaje mi się, że wybór scenerii i tła to był strzał w dziesiątkę, bo pomieszczenie w tle sprawia wrażenie mega przytulnego i kojarzy się z jesienią. Awatarka też wyszła bardzo spoko, poza z pewnością wymagała dużej zręczności, a te ubrania cud miód. Jeśli chodzi o twarz to podobają mi się te oczy. Trochę szkoda, że nie pokombinowałyście bardziej z tymi włosami, jakoś może bardziej je przerabiając? Ale nie psuje to jakości koncepcji, więc czepiać się nie mogę. w skrócie: wyszło super, oby tak dalej! /Nicolas 

Szczerze Emilko? Każdy Twój nagłówek jest świetny, ale każdy kolejny jest po prostu bajeczny. Widziałam ten nagłówek podczas czytania postu powitalnego Ryjka. Kompozycyjnie wygląda świetnie, wizualnie wygląda bosko, a graficznie perfect. Naprawdę nie widzę tutaj nic co mogłabym skrytykować. Jesteś niesamowita i Twoja praca jest po prostu doskonale wykonana. /Alex

Hejka! A więc na początek strasznie podoba mi się cały całokształ i dopasowanie koloryzacji do całego wyglądu bloga. Nagłówek wygląda czadersko, poprzez te poduszki czuje się, jakbym stała od razu przed tą postacią. Bardzo podoba mi się również wpadające do pokoju światło z okna, które wypełnia cały nagłówek. Dopasowanej nazwy bloga oczywiście nie mogło zabraknąć, super super superr! Pozdrawiam wszystkich czytelników, buziaczki. /LetItBreathe

Mi wasz nagłowek się podoba i jest ładny. /Bad romance

Dziękuję Wszystkim za udział w mojej mini-sondzie. Jestem wdzięczna za każde napisane przez was słowo. ♥

    

 Prosty nagłówek bloga News Awataria. Postać autorki na tle skweru z gry. Dodatkowo tradycyjne napisy w brązowym kolorze. Czasami idąc na tzw. prościznę, zaoszczędzamy sobie czasu. Ale czy efekt jest tego wart? W tym przypadku jak najbardziej. Zamysł autorki grafiki jest ciekawy. Postać mogłaby swoją postawą odnosić się do tematyki bloga. Chodzi mi tutaj o jej postawę - wygląda na osobę, która nad czymś się zastanawia. Jakie nowe newsy w świecie Awatarii ostatnio zaskoczyły graczy? 

Ostatnimi czasy bardzo popularnym motywem jest ułożenie postaci przed napisami. Z takim stylem spotkaliśmy się już przy ocenie nagłówka Plejada Awataria. Mimo wszystko zmieniłabym napisy na jakieś ciekawsze, kolor także. W oczy rzuca się strasznie ręka dosłownie zrośnięta z twarzą. W czym problem? W grze cieni, użyłabym tutaj cieni, aby odróżnić dłoń od reszty ciała. Oprócz tego widzimy lekko niedopasowaną bluzkę. Poza tym postać wygląda w porządku!


Pozwoliłam sobie na niewielki edit, który wysłałam już autorce. ♥ Zajęłam się głównie poprawkami błędów, na które zwróciłam wcześniej uwagę, a także dodałam kilka elementów od siebie. Zacznijmy od tego, iż zmieniłam poprzednią rękę na nową (postaci z Avatana). Jak dla mnie wygląda to o wiele lepiej. Dodatkowo edytowałam koszulkę tak, aby zakrywała ramiona. Oprócz tego zastosowałam cienie i światłocień na oczach, nadając im głębi i realizmu. Tak samo postąpiłam z ustami, chociaż cieniowanie ust nie należy do moich mocnych stron. Co sądzicie na temat editu? Czyj nagłówek powinien pojawić się w następnym wydaniu? ♥

1 komentarz:

  1. News Awataria to najgorszy blog jaki jest !! / Julcia

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.