piątek, 12 kwietnia 2019

♥ JEDNOROŻEC, CZY PANDA? ♥ AKTUALIZACJA U ROSJAN ♥ MOJA OCENA ♥

Hejka.
Około tygodnia temu na rosyjskiej Awatarii pojawiły się nowe fasony. Mogliście już o nich wiedzieć czytając inne blogi o Awatarii. Ten post jest czysto informacyjny i ma za zadanie wyrazić moją opinię na temat tych kompletów. Bez zbędnego przedłużania zaczynajmy.
Tak oto właśnie prezentują się nasze ubranka z przodu. Pierwsze co mi przyszło na myśl to to, że wyglądają one jak piżamy! Chyba każdy widział jak na piżama party osoby przebierają się w podobne stroje. Moje pierwsze wrażenie? Twórcy poszli na łatwizne. Według mnie nie ma w tych strojach nic specjalnego. Jeżeli chodzi o cenę to wypowiem się na ten temat potem. Jednak po odwróceniu postaci...

 Strój wydaje się nabierać kolorów. Zobaczcie ile tu szczegółów! Bardzo podoba mi się ta piżamka jednorożca. Wydaje mi się, że twórcy gry chcieli tym razem postawić na wyszczegółowienie tyłu ubranka. Jak wiecie zazwyczaj tak zwana ładniejsza część jest z przodu. Tym razem więcej szczegółów widnieje z tyłu. Widzimy tu ogon jednorożca i kaptur z jego podobizną. Trochę to dziwnie wygląda w odniesieniu do góry z kompletu jednorożca... Jakbyśmy założyli ten kaptur to ozdoba na głowie zostałaby zasłonięta, haha.  Ale cóż, ogólnie prezentuje się to ciekawie. Jak widzicie komplety nie mają butów co potwierdza nas w założeniu, że jest to bardziej piżama niźli strój codzienny.
Zajmiemy się teraz ciemniejszą stroną tej aktualizacji, czyli ceną. Czy was też zszokowała cena stroju z kompletu Panda? To aż 199 tysięcy srebrnych monet! O co tu chodzi?! Wszystko wyjaśnia się po spojrzeniu na punkty image'u jakich dostarcza ten strój. Robi wrażenie? Prawie dwa tysiące! Więc jeżeli chcesz, to możesz kupić strój aby zwiększyć swoją liczbę punktów! Co do reszty - uważam, że jak na swój wygląd ceny są bardzo wygórowane. Moim zdaniem to wszystko nie jest warte tej ceny, w strojach nie ma nic specjalnego. Uważam, że wszystko powinno być tańsze chociażby o połowę! A co wy sądzicie na ten temat? Gdyby dodali takie stroje w polskiej wersji to kupilibyście je?
Midorme ♥

16 komentarzy:

  1. Tez chce takie na nk :((

    OdpowiedzUsuń
  2. one są śliczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie jednorożec,te rożki ten ogonek...słitaśne

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chce wszystko ~Midorme pisząca z anonimów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmm, tak ja jestem wszystkimi anonimami świata. Taakkk. :^

      Usuń
  5. Nie jestem Midore anonimie ( napisał anonim) he ha ogarnij dupe,zazdrościsz jej poczytnosci bloga.Jakbym eiedzisla jsk zalozyc konto na blogu bym z anonima nie pisala.Wlasnie pytanie mam: jak chce założyć konto na blogspocie to wystarczy że podam swój gmail i hasło do niego i już będę mieć tam konto?help bo Zielona jestem w te klocki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto na Google zakładasz, gmail to po prostu nazwę wymyślasz jakaś tam. Jak coś zawsze można poradnik obejrzeć na YouTube.

      Usuń
  6. Midorme wal zazdrosnikow,Masz najlepszy blog i awatarii.Posty są dodawane regularnie,wszystko jest na bierzaco.Powinni się Tobą inspirować lenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, ale blogi innych też są w ciekawy sposób prowadzone. Zazdrosnicy zawsze się znajdą. Nie ma świata, w którym wszystkim wszystko pasuje i zawsze znajdzie się jedna osoba, która upatrzy sobie coś co będzie hejtować. 😍😆

      Usuń
  7. Czemu placebo usunela swoj post operacje plastyczne X D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post o Placebo niebawem. Na okresie próbnym jest, poczekamy - zobaczymy, czy da sobie radę na AKI. :^

      Usuń
  8. jprd kto dodał tą serie operacje plastyczne zrobiony screen XD BEKAAA

    OdpowiedzUsuń
  9. Na rosyjskiej awatarii kolejne promocje...

    OdpowiedzUsuń
  10. To znowu ja Zielona,jak już te konto założę to później jak z niego komentować?W sensie jak się daje moment są 3 opcje:anonim,Google i jakas opcja podaj nazwe/adres url.No i nie wiem,jak będę mieć już konto na blogerze to z której opcji korzysta się?z tej podaj nazwe/adres?

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.