czwartek, 18 kwietnia 2019

♥ DLACZEGO NIE MAMY TYCH MEBLI W POLSKIEJ WERSJI GRY?! ♥

Witajcie!
Na rosyjskiej Awatarii już od dawna są meble, których do dnia dzisiejszego nie mamy my na naszej polskiej wersji. Dzisiaj troszeczkę się im przyjrzymy i ocenimy. 
Zaczniemy od serii mebli Tropiki. Mam w posiadaniu wazonik i dwie pufy z tej serii. Są one bardzo ładne. Można je było zdobyć kiedyś w Polsce w evencie z okazji Dnia Wiosny, o ile się nie mylę. Co do całej serii tych mebli - są one naprawdę prześliczne! I chociaż  niektóre z nich są w miarę drogie, to poza tym uważam, iż są warte tej ceny! Mamy też kilka elementów za srebro. Oceniam je w skali od 1 do 10 na osiem punktów, minusem jest cena.

Kolejny zestaw to Siłownia. Już kiedyś o nim pisałam, ale dzisiejszy post ma za zadanie wyrazić moją opinię. Jak widzicie tutaj mamy o wiele tańsze przedmioty, a pojawił się nawet mebel z animacją! Niestety jest on dla VIP. Mamy również dużo rzeczy za srebro, co już jest dużym plusem. Co do serii mebli - nie przypadła mi ona specjalnie do gustu, wcześniej opisywany zestaw jest o wiele ładniejszy! Jednak, jeżeli ktoś jest fanem siłowni to na pewno chętnie go kupi. Tutaj zestaw oceniam na 7/10, ponieważ nie podoba mi się on zbytnio.
Co wy sądzicie na temat tych zestawów mebli? Chcecie, aby pojawiły się na polskich serwerach gry? Napiszcie swoją opinię w komentarzu!
Midorme ♥

5 komentarzy:

  1. Bo polska to kraj kwitnącej cebuli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym z chęcią kupiła zestaw siłowni ponieważ bardzo mi się podoba ale szanse na dodanie na Polską Awatarię są marne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem dlaczego od 1 maja komentarze z anonimów nie podpisane nie będą przyjmowane... A z tego co wiem osoba anonimowa to osoba, która nie chce, aby inni wiedzieli o niej cokolwiek... Nie rozumiem tej decyzji... I nie popieram.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale do końca kwietnia można pisać z anonimów. Jest coraz więcej Anonimów i jest okej, ale przez hejty oraz wyzwiska nie możemy juz przyjmować takich komentarzy. Można się nawet podpisać, np
      //V.A.

      Usuń
  4. Ogólnie jest sposób żeby zdobyć te meble.
    1 zestaw "Tropiki" można zdobyć w prezentach ślubnych z mapy ślubnej, ja sama mam 7 elementów tego zestawu w tym łóżko.
    2 zestaw "Siłownia" można zdobyć w prezentach z ośrodka narciarskiego, ogólnie mam kilka elementów z tego zestaw.
    To raczej jedyne sposoby na zdobycie tych mebli, bo nie ma co liczyć na dodanie ich u nas.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.