艣roda, 24 kwietnia 2019

馃斀Awataria kiedy艣 vs Awataria Dzi艣 #1馃斀

No hej.
Wiadomo, 偶e Awataria od pocz膮tku swojego istnienia si臋 zmieni艂a. Dosz艂y aktualizacje, nowe opcje i r贸偶ne ciekawe rzeczy. Jednak nie zawsze si臋 okazywa艂o wszystko dobrym pomys艂em (bynajmniej dla administracji) z czym wi膮偶e si臋 zmiana lub usuni臋cie jakiej艣 opcji. W tej serii b臋d臋 w艂a艣nie pokazywa膰 opcje w grze, kt贸re kiedy艣 by艂y lub teraz zosta艂y udoskonalone. Z g贸ry przepraszam je偶eli gdzie艣 pojawi艂a si臋 ju偶 taka seria.
1. Wymiana

Mo偶liwe, 偶e starsi gracze pami臋taj膮 jak dawniej mo偶na by艂o si臋 wymienia膰 r贸wnie偶 ubraniami. Wiadomo, tylko z t膮 sam膮 p艂ci膮. Funkcja ta zosta艂a usuni臋ta prawdopodobnie ze wzgl臋du oszust b膮d藕 braku uczciwo艣ci. (To s膮 tylko moje domys艂y.) Oficjalna przyczyna nie zosta艂a podana. Z kolei dzisiaj istnieje mo偶liwo艣膰 wymiany na prezentach, rzeczach z warsztatu i drobnych meblach na przyk艂ad:. dekoracjach do 艂azienki. Poni偶ej screeny, od razu m贸wi臋 -jeden nie jest m贸j! Pochodzi on z grafiki Google :) 



Napiszcie koniecznie jak uwa偶acie -czy funkcja ta powinna wr贸ci膰? Dlaczego zosta艂a usuni臋ta? Ja si臋 ju偶 z Wami 偶egnam, do nast臋pnego posta!

//Olka xx

13 komentarzy:

  1. Ja pami臋tam jak kiedy艣 z jak膮艣 dziewczyn膮 wymieni艂am si臋 ubraniami i w艂a艣nie ona mi da艂a sukienk臋 ''Arystokratka'' z Halloween. :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja pami臋tam, 偶e dosta艂am taka niebiesko r贸偶ow膮 sukienk臋 i by艂am w si贸dmym niebie haha.

      Usu艅
  2. To pierwsze zdjecie pochodzi z mojego dawnego bloga na onecie (2014) jeszcze za starego nicku ;) Bodajze nazywal sie Awataryjnewisienki.
    /Va.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mam nadziej臋, 偶e nie masz nic przeciwko temu, 偶e zostalo u偶yte :)

      Usu艅
    2. Nie mam nic przeciwko. Szkoda, 偶e usuni臋to Blog Onet, bo tam by艂o wiele wspomnie艅.
      /Va.

      Usu艅
  3. Funkcja powinna wr贸ci膰 biedni gracze mogli by mie膰 jakie艣 ciuchy chocia偶

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Byloby tez wiecej oszustw i kradziezy niestety. Wiem, ze to wymiana, ale i tak zawsze znajdzie sie ktos kto sie nabierze.

      Usu艅
    2. No niestety :/ Wszystko ci ma swoje zalety ma r贸wnie偶 i wady.

      Usu艅
  4. Oj dobrze to pami臋tam, bardzo mi tego brakuje :(

    OdpowiedzUsu艅
  5. Mam dla was fajny pomys艂 do tej serii. Kiedy艣 jak posiada艂o si臋 jak膮艣 cz臋艣膰 ze stroju na Halloween to w szafie da艂o si臋 wykupi膰 ca艂y zestaw, teraz niestety ju偶 tego nie ma. Pami臋tam jak tak kiedy艣 ob艂owi艂em si臋 prawie wszystkimi ciuchami, bo wymienia艂em si臋. :d
    / Scott

    OdpowiedzUsu艅
  6. Taka seria ju偶 by艂a na AOO

    OdpowiedzUsu艅

Cieszymy si臋, 偶e jeste艣 tutaj z nami!
Pami臋taj, 偶e podczas komentowania naszych post贸w musisz przestrzega膰 kilka zasad.

1. Staraj si臋 odzywa膰 z szacunkiem do admin贸w oraz innych czytelnik贸w.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Je偶eli masz jakie艣 w膮tpliwo艣ci lub uwagi co do tre艣ci posta, napisz to.
4. Nie reklamuj si臋 w komentarzu.