środa, 3 kwietnia 2019

♥ AKTUALIZACJA ♥ ŚWIĘTO ŚMIECHU ♥

Hej. Dzisiaj mam tak wiele do zrobienia, najpierw wgrałam na kanał film dla was na niedzielę, potem zaczęłam pisać innego posta na AKI - a tu się nagle okazuje, że dodali nam aktualizację! Pisaliśmy już o niej dużo wcześniej i wam ją zapowiadaliśmy. Aktualizacja dotyczy Prima Aprilis - jeżeli chcecie więcej to odsyłam was do tego posta: KLIKAJ!
Wiecie co? Nie będę jakoś specjalnie tego opisywać, bo już nie jeden post tego dotyczący pojawił się na blogu. Jednak postaram się podkreślić najistotniejsze rzeczy. Święto potrwa dwa tygodnie, czyli do 17 kwietnia.
Przedmioty zdobywamy robiąc psikusy innym osobom - niekoniecznie naszym znajomym. Mamy do zdobycia między innymi: kubek, okulary, tytuł, ubranko.
Psikus robimy klikając w ikonkę kawał, ukazuje nam się okienko z wyborem niespodzianki. Ikonką usuń możemy zdjąć nakrycia głowy i okulary.
Kiedy ktoś zrobi nam kawał to ukazuje nam się taki komunikat. Ciekawe. 
W górnym okienku obok pieniążków mamy ikonkę, która pokazuje nam ile obecnie posiadamy minek.


Tutaj macie ukazane przedmioty potrzebne do stworzenia psikusów. Dodatkowo mamy nowy przedmiot - keks, który zdobędziemy rzucając w graczy w kawiarni. Obecnie jest tam tak dużo osób, że gra chwilami się zacina, haha.

Nie wiem czy zauważyliście, ale dodano również fajerwerki i piszczałkę. Poprawiono także nazwę kuponu na VIP. Ponadto mamy szeroki wybór psikusów - chodzi o czapki i okularki, niestety wszystko jest losowe. 
Robiąc psikus - za okulary 5 buziek, za czapkę aż 7. Uważam, że jest to troszeczkę pracochłonne i wymaga dużo złotych i srebrnych monet - ja osobiście dobije chyba do kubeczka i reszty już nie będę zbierać. A jeszcze dodam, że nazwy kompletów to kolejno - dla dziewczyn Ziemniaczek, dla chłopców Hot Dog. A co wy uważacie na temat tego eventu? Dajcie znać, zostawiam też ankietę.
Midorme ♥

4 komentarze:

  1. Za czapkę się otrzymuje 7 usmiechow, a za okulary 5

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja event już skończyłam :D
    Srebrnych monet straciłam około 150 tysięcy :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten event jest za trudny... Wkurzylam sie na adminow, ze nie mozna w zaden inny sposob zbierac usmiechow np. robiac psikusy, tanczac lub sprzatajac u sasiadow -_-

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.