poniedziałek, 8 kwietnia 2019

RAPORT - AWATARIA NIE DZIAŁA?! [09:17] WYJAŚNIONO [10:34]

Dnia 8 kwietnia 2019 około godziny 9:00 Awataria na Naszej Klasie przestała działać. Wcześniej każdy mógł wejść do gry, natomiast teraz wyskakuje nam takie okienko ładowania.
Dowiedziałam się, iż gra na Facebooku także nie działa (Awataria na Facebooku działa 9:30) - podobnie jest z innymi grami na Naszej Klasie. Najprawdopodobniej serwis społecznościowy jest w trakcie prac konserwatorskich.
Będziemy informować na bieżąco. Awataria w rosyjskich serwisach działa jak należy. Około godziny 10:30 otrzymaliśmy donos o tym, iż gra już działa. Oficjalnie potwierdzamy, że gra wróciła do pierwotnego stanu i wszystko jest już w porządku. Problemy mogły być spowodowane pracami konserwatorskimi na serwerach Naszej Klasy.
Administracja AKI

9 komentarzy:

  1. Oby awataria działała już
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ciekawe dlaczego na nk tylko Awataria nie działa, inne gry działają

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sie tak przestraszyłam XD

    OdpowiedzUsuń
  4. niech juz dziala awataria :_;

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda,ze na nk nie dostaje sie rekompensaty w postaci G jak na fb.Nigdy nie zapomnę jak Ava nie działała kilka dni na nk i straciłam logowania itp i taką jestem zła,że nie dodali nam ubrań cherry i drau które od dawna są na fejsie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uff, już się przestraszyłem rano, że nie będę mogła pograc

    OdpowiedzUsuń
  7. Awataria znów nie działa!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie działa znów

    OdpowiedzUsuń
  9. listopad, znowu to samo

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.