wtorek, 14 kwietnia 2020

Topimy, czy ratujemy? #2

Wielkanoc za pasem, a wakacje coraz bliżej. Czas bardzo szybko leci, zanim się obejrzymy będzie czerwiec. Niestety świadomość tego zamazuje nam obecna sytuacja w świecie i kraju. Mianowicie wirus. Niestety zachorowań jest coraz więcej i więcej...
Przejdźmy do głównej części posta. Kolejna część z naszej serii, wiem miała pojawić się wczoraj. Wybaczcie - wczoraj zrobiłam sobie taki świąteczny dzień bez social mediów itd. Raz na jakiś czas nie zaszkodzi, a raczej zaleca się. Warto wyjść na świeże powietrze, a nie ciągle grać. Jak prezentuje się obecnie nasza sonda? Zobaczcie sami!





Honey zostaje uratowana (zapomniałam wybrać sondy z wynikami, a więc mój głos się nie liczy)! Monika odpada z gry. Co dalej? Kolejne starcie! Postanowiłam nieco zmienić reguły. Tym razem wygrany walczy z kolejną osobą z rankingu! Na życzenie czytalników sonda została zmieniona. Na Awatarii został zmieniony trochę ranking. Nie ukrywam, że teraz nie podoba on mi się tak jak wcześniej. Tamten był ładniejszy. A co o nim sądzicie?


W kolejnym starciu o uratowanie zawalczy Belinda oraz Honey! Kto tym razem wygra? A kto uzyska tytuł Gwiazdy Roku? Przekonajmy się! To zależy od nas! Jeżeli się wyrobię to jutro kolejna zabawa, a za tydzień wyniki Avalotto.


10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że Belindę. Co wy do niej macie, ona jest ok.

      Usuń
  2. Nieee Just Monika co jest haha
    Mam pytanie - co z Julią? Bo to ogłoszenie mnie martwi D:
    W ogóle to myślałam że już nie będzie postów czy coś, dzięki hah :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia. Julka gra na innym koncie, może chwilowa przerwa. W tym czasie powinna odpocząć, a ja mam na tyle czasu że mogę napisać nieco więcej.

      Usuń
    2. <3
      Wytrwałości więc życzę :D

      Usuń
  3. Fajnie że robisz to tak że osoba wygrana gra z kolejną

    OdpowiedzUsuń
  4. Julka odzyskała konto? Bo ponoć znowu straciła i odzyskała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odzyskałam konto na 2 dni i zablokowali mi główne, a wczoraj mi zablokowali drugie konto.

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.