pi膮tek, 24 kwietnia 2020

馃樂 Co dalej z seri膮 Va Bank!? 馃樂

 Ostatnimi czasy w grze(XD) na blogu pojawi艂a si臋 tajemnicza (i pr贸bna) seria zabaw. Mianowicie by艂a to awataryjna wersja znanego teleturnieju Va Bank!. Pomys艂 narodzi艂 si臋 ju偶 dawno temu, jednak nadal nie mam poj臋cia jak dalej potoczy膰 zabaw臋. Postanowi艂am przyjrze膰 si臋 Waszym odpowiedziom na zdj臋cia, kt贸re Wam pokaza艂am i nie ukrywam, 偶e jestem zaskoczona, bo ka偶dy z Was zada艂 pytanie inaczej! Tym samym dzi臋kuj臋 Wam za aktywno艣膰 pod tamtym postem to mnie motywuje do kontynuacji serii.



1. Jak powinny brzmie膰 pytania do obrazk贸w?


Czy obrazek przedstawia administratorki AKI?


Z jakiego eventu pochodzi to zdj臋cie?


Czy to zdj臋cie pochodzi z gry Tropicana?

Postanowi艂am, 偶e stworz臋 tak膮 jakby tabel臋 i b臋d臋 tam ocenia艂a Wasze pytania w kilku kategoriach. Mi臋dzy innymi b臋d膮 to: oryginalno艣膰, trafno艣膰. Pod uwag臋 bior臋 tylko komentarze podpisane nickiem i poziomem w grze, a tak偶e te pisane z kont Google. Przyst臋pujemy do oceny. Potem dowiecie si臋 nieco wi臋cej.

  1. Ala, 64 poziom - trafno艣膰: 1/3, oryginalno艣膰 1/3
  2. Z艂o艣nica, 30 poziom - T:0/3, O:3/3
  3. Ji Eun-Tak, 37 poziom - T:1/3, O:2/3
  4. Kuba (zapisz mi poziom w grze prosz臋) - T:1/3, O:1/3
Teraz wyt艂umaczenie mojej oceny. O co chodzi? Punkt贸w do zdobycia jest og贸艂em sze艣膰. Trzy za oryginalno艣膰, czyli ciekawe sformu艂owanie pytania. Pytanie powinno brzmie膰 w taki spos贸b, aby nie powtarza艂o si臋. Trafno艣膰 - zgodno艣膰 z pytaniami zadanymi przeze mnie. Aby zdoby膰 6 punkt贸w potrzeba nie lada szcz臋艣cia i du偶o g艂贸wkowania! Gra b臋dzie mia艂a jeszcze dwie rundy, po czym odb臋dzie si臋 g艂osowanie widz贸w na osoby z najwi臋ksz膮 liczb膮 punkt贸w. Osoba wygrywa V.I.P-a na 5 dni w postaci kuponu.




Komentarze zostan膮 opublikowane w niedziel臋, a wi臋c macie tyle czasu na g艂贸wkowanie o co mo偶e chodzi膰 tym razem! Seria nadal jest w fazie test贸w i z czasem zostanie udoskonalona. Mi艂ej nocy kochani i do nast臋pnego!



8 komentarzy:

  1. Bedzie vlog teraz o tym evencie pirackim ?

    OdpowiedzUsu艅
  2. Post opublikowany o 21:37 XDDDD
    Kocham cie

    OdpowiedzUsu艅
  3. 1. Za co otrzymuje si臋 te nagrody?
    2. W jaki spos贸b mo偶na zrobi膰 takie zdj臋cie?
    3. Kto mo偶e odblokowa膰 te fryzury?
    /Ji Eun-Tak, 37 poziom.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Wcze艣niej mia艂am Nick Z艁O艢NICA ale teraz mam ○●Marta●○ lvl 31
    Obrazek nr 1: Czy 8000 S to najwi臋ksza ilo艣膰 S,kt贸r膮 mo偶emy dosta膰 w bonusie dziennym?
    Obrazek nr 2: Za ile klisz mo偶emy zrobi膰 takie zdj臋cie?
    Obrazek nr 3: Kto mo偶e odblokowywa膰 rzeczy w sklepie przyw贸dcy?

    OdpowiedzUsu艅
  5. 1. Co ile dni otrzymujemy tak膮 nagrod臋?
    2. Ile klisz trzeba mie膰 do zrobienia zdj臋cia w tym miejscu?
    3. Od kt贸rego poziomu mo偶na odblokowa膰 te fryzury?
    ~Kuba/mam 25 poziom

    OdpowiedzUsu艅
  6. Obrazek nr 1: Co ile dni mo偶na zdoby膰 8000s za logowanie?
    Obrazek nr 2: Za ile klisz mo偶na zrobi膰 takie zdj臋cie?
    Obrazek nr 3: Na kt贸rym poziomie klubu mo偶na odblokowa膰 te fryzury?
    /Ala, ju偶 66 lvl

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ju偶 mam 68 lvl, jak co艣. /Ala

      Usu艅
  7. Hejka przez przypadek moja siostra nacisn臋艂a mi na kupno vipa za 720 g i 425 czy by艂a by szansa odzyskania tych g??

    OdpowiedzUsu艅

Cieszymy si臋, 偶e jeste艣 tutaj z nami!
Pami臋taj, 偶e podczas komentowania naszych post贸w musisz przestrzega膰 kilka zasad.

1. Staraj si臋 odzywa膰 z szacunkiem do admin贸w oraz innych czytelnik贸w.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Je偶eli masz jakie艣 w膮tpliwo艣ci lub uwagi co do tre艣ci posta, napisz to.
4. Nie reklamuj si臋 w komentarzu.