niedziela, 14 maja 2017

14 maja, czyli...

Cześć!
14 maja to ważna data dla naszego bloga. Otóż rok temu blog został odnowiony i zaczął być znany pod nazwą Awataria Oczami YouTuberów. Jak ten czas szybko leci. Oczywiście obecnie blog znany jest pod już trzeci raz zmienioną nazwą - Awataria - Kraina Inspiracji. No cóż, a jednak to cały czas ten sam blog. :D
Z okazji tego małego święta postanowiłam urządzić małą imprezkę. Trochę nie pomyślałam, bo mogłabym was poinformować o tym dzień przed. Jednak nie byłam pewna na 100%, czy np. będę mogła ją urządzić. Jednak dzisiaj już wiem i zrobię to!

Serdecznie zapraszam na imprezę blogową, która odbędzie się już dziś (14 maja) około godziny 17:00 (może nawet przed) na Naszej Klasie. Wydarzenie ze złotą gwiazdką w klubie!

Mam nadzieję, że się spotkamy!
Emilka

5 komentarzy:

  1. Wszystko na Nk. Urodziny na Nk, większość spotkań z fanami na Nk, prawie każdy teledysk na Nk. Na Facebooku nic ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby to powiedzieć. Ja przeważnie gram na nk.pl podobnie jak większość administracji. Ale postaram się kolejne 2 imprezy zrobić na Facebooku. ;)

      Usuń
  2. Kurcze... Znów nie będę mogła być na imprezie. Wyjeżdżam na Zieloną Szkołę do Ustki :(
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja oczywiście nie przyjdę :') No chyba że spróbuję wejść na drugim laptopie choć to praktycznie nie możliwe...
    //Armor

    OdpowiedzUsuń
  4. to porażka była także wiecie

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.