wtorek, 9 maja 2017

BYĆ FOTOGRAFEM #3 - mega wydanie

Cześć!
Dzisiaj przygotowałam dla was kilka moich przeróbek. Zapewne niektórzy już je widzieli. Myślę, że powinny się także znaleźć w wydaniu Być fotografem. Dzisiaj skupimy się na przeróbkach, w których używałam szablonów zaczerpniętych z Grafiki Google. Tak dokładniej są to szablony ubrań nie tylko tych z zawodów, ale i takich jak suknie ślubne czy nawet obuwie. Wybór jest ogromny, a co ja zdziałałam? Może na początek coś łatwego.
Obrazek przedstawia moją postać w towarzystwie zwierząt. Na głowie siedzi lemurek, koło postaci lata motyl i widoczny jest także łaciaty kotek koło nogi. Jest to takie zdjęcie przedstawiające miłośnika zwierząt.
Z kolei to zdjęcie przedstawia moją awatarkę siedzącą na hamaku. W ręce trzyma ona kosz z jabłkami, a na szyi ma zawieszony aparat fotograficzny z zawodu. Wszystkie ubrania oraz tło pochodzi z Grafiki Google.
Na tym zdjęciu połączyłam tło z Tropicanii i roślinność z tej gry. Na drzewie można dostrzec żółtego ptaka, a na hamaku postać z wianuszkiem na głowie (włosy nie są mojego autorstwa).
Kolejna fotografia. Przedstawia ona znów moją postać. Stoi ona na tle kanionu i fotografuje krajobrazy o czym świadczy aparat fotograficzny trzymany w ręce.
Kolejne dwie przeróbki zostały nagrane na moim kanale (proces powstawania). Rozpoczęłam nową serię filmów pod tytułem Projekt: profilówka.
Tak to się prezentuje, czas stworzenia takich przeróbek zajął mi około godziny. Film natomiast został przyśpieszony.
Pierwsza z przeróbek przedstawia moją postać z Facebook'a. Bardzo podoba mi się tutaj samo tło, to jest taki jakby zachód słońca lub coś w tym stylu. Podczas tworzenia użyłam w Pixrl opcji cień wewnętrzny, co dało powyższy efekt cieniowania postaci.
No i ostatnie w tym wydaniu zdjęcie przedstawia mnie oraz Anhura w stroju kucharza. Nie wiem co mi przyszło do głowy, aby zrobić taką przeróbke, ale przyznam że wyszło całkiem spoko. Oczywiście tło przedstawia bar, a dokładniej jest to jedno z teł jakie możemy mieć w zawodzie fotograf (na wyższym poziomie).

I to były wszystkie moje fotografie, przeróbki. Mam nadzieję, że chociaż jedna z nich przypadła wam do gustu. Chciałabym poznać waszą opinię na ten temat. Co o nich myślicie?
Do zobaczenia!
Emilka

14 komentarzy:

  1. Co to za trud - wklejenie gotówców i podpisanie się pod nimi swoim nickiem? Wstyd że takie osoby reprezentują Awatarię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwól, że zacytuję "wszystkie ubrania oraz tło pochodzą z Grafiki Google".

      Usuń
  2. Naprawde Emi ty tz mi prace skopiowalas ? Nie spodziewalam sie tg po tb ;-; Nikt nie uzywa mozgu wszyscy tylko kopiuja nawet sumienia nie maja ze taka osoba jak ja mysli sb ,,Jej ! Zrobie prof o zwierzaczkach ^_^ moze ludzia sie spodoba" a tu nagle osoby ktore nie umieja nic wymyslic i mysla sobie ,,Jakie fajne ! Tez musze takie zrobic , a co mi tam nikt nie bdz wiedzial ze skokiowalam/skopiowalem poniewaz ta osoba nie jest slwna i niektorzy (duzo osob) jej nie zna ! " Jakby to nie bylo kopiowanie to byscie (to dotyczy kopiujacych moja prace osob) napisali ze zainspirowaliscie sie moja praca ;-;
    Wiec odbieram to jako kopiowanie , zawiodlam sie na tb Emilka , myslalam ze jestes pomyslowa i umiesz wymyslic cos swojego a tu guzik prawda ! /Candy Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emilka robiła pracę do serii Oliwi z AzS. Pokaż dowód że Ty pierwsza zrobiłaś takową profilówkę bo mi się nie chce wierzyć że właśnie Ty z całego świata zrobiłaś takie coś. Gdzie twoja inspiracja? Jakbyś zauważyła to Rosja dawno temu takie profilówki ze zwierzętami robiła... Emilka wprowadziła całą modę na obrazki i tła z Rosji...

      Usuń
    2. Ale Candy była 1 widziałam to na jej profilu Ola;-;.Zobaczenia sobie sobie na jej profilu Kochana;)
      //Klaudia

      Usuń
    3. Nie każdy gra na Nk ;)

      Usuń
    4. Podałam skąd wzięłam tła więc nie wiem w czym problem.

      Usuń
    5. Kopiowanie od ciebie? Śmieszne. A ty to skąd bierzesz te wszystkie grafiki? Bo nie sądzę abyś sama zrobiła szablony ubrań od fotografa. Nie inspirowałam się nawet twoimi pracami. Połowa ludzi już używa takich szablonów ubrań na Awatarii. A ty myślisz, że jesteś autorką tego wszystkiego?

      Usuń
    6. A poza tym kopiowanie? Gdzie ty tutaj widzisz swoją postać? Może się podpisałam twoim imieniem? Nie.

      Usuń
    7. Dziekuje Klaudia <3 Chodzisz dwie osoby sa tu madre ;)

      Usuń
    8. Ja żałosna? Kogo masz na myśli? ;)

      Usuń
  3. CANDY GIRL I KLAUDIA I TA SUKA MSP WYPIERDALAC Mi STAD NIKT WAS TU NIE CHCE



    NIE UMIECIE ODRÓŻNIĆ KOPII OD INNEJ PRACY TO WYPIERDALAC XDDDDD

    CO ZA DEBILE XDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpieprzcie się od niej jak wam się coś nie podoba to nie oglądajcie zreszto fajnie ci wyszło mega mega super
    Pozdrawiam /Wika

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.