niedziela, 28 maja 2017

HackDoAwataria2017 , czyli największy przekręt roku!

Cześć!
Dziś mam zamiar opowiedzieć Wam o takim oszustwie jakiego świat jeszcze nie widział! Zapraszam do czytania, mam nadzieję, że nikt nie nabierze się na takie szachrajstwo.

A więc błądząc w odmętach filmów z Awatarii (w jakości 240p) natrafiłem na ten oto film Kliknij. Z początku myślałem, "Serio, chyba nikt nie da się na to nabrać...", aż zobaczyłem to -


Od razu wszystko wydało mi się podstępem, postanowiłem wejść na taki przypadkowy profil...

*kliknij, aby powiększyć*

*kliknij, aby powiększyć*

Czy to nie jest podejrzane? Ja od razu nie wierzyłbym takiej osobie, która ma niecodzienne subskrybcje. Jak mało Wam dowodów przejdźmy dalej!


Zobaczcie na ten opis, większość z tych słów nie ma prawdziwego potwierdzenia w grze, ani w filmie. Dodatkowo ten Twitter, nie chce się śmiać z nazwiska, ale chyba te nazwisko odzwierciedla intelekt osoby, która zrobiła ten film 😊. W dodatku nie wiem po co obserwować tego Twittera skoro nic na nim nie ma... Kolejna wpadka? 😉. Lecimy z następnymi dowodami.

Tutaj mamy link do tego hacka Kliknij od razu uprzedzam NIE KORZYSTAJ Z TEGO! Cała ta strona wygląda dość podejrzanie. Jednak to co zobaczyłem na samym dole wydało mi się śmieszne

*kliknij, aby powiększyć*

"Tak, jak to pobierzesz wykradniemy Ci dane, hasła i wprowadzimy Ci wirusy. Finalnie nie będziemy za to odpowiadać, fajnie prawda?".  Konto odpowiedzialne za tę stronę też jest bardzo podejrzane...


Brak jakichkolwiek danych... Takim osobom nie powinno się ufać 😙. Jednak przejdźmy do filmu, który sam w sobie jest oszustwem na 102. 


To w końcu Emilia czy Daria...


Tak wygląda nasz hack! Pamiętacie może te oszustwa na Fb. Chodziło o to, że trzeba w komentarzu napisać "#setflower, #flower". Oczywiście ludzie się nabierali, co było śmieszne. Z tym hackiem też jest coś podobnego. Na koniec pojawia się komunikat z napisem "Gratulacje, dodano przedmioty",a powinno pokazać się "Gratulacje, nic się nie stało". Oczywiście potem pojawia się tzw. "cięcie" i magicznie osoba dostaje aż 1000 G!11111!111 Jakby to było prawdziwe to bym zakupił kilkanaście ubrań, ale osoba postanowiła dodać "muzykę dla poprawy humoru"...

To tyle, mam nadzieję, że nikt z Was nie da się nabrać na taki przekręt! Serdecznie pozdrawiam czytelników i mam nadzieję, że zapamiętacie poniższe słowa:


Anhur

4 komentarze:

  1. Tylko ja sie smialam ogladajac ten film? xDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałem ten film wcześniej przez przypadek ,ale od razu go wyłączyłem.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.