poniedzia艂ek, 6 stycznia 2020

馃憢Przywitaj si臋 ze mn膮!馃憢

O 17 usiad艂am przed laptopem. Czu艂am lekki niepok贸j czy to na pewno jest to, czego w tym momencie 偶ycia chc臋. D艂ugo my艣la艂am, czy to aby na pewno jest dobra decyzja, by odej艣膰 i zacz膮膰 wszystko od nowa? Ka偶dy w pewnym momencie swojego 偶ycia potrzebuje zmian, kt贸re obr贸c膮 jego 艣wiat o 360 stopni i zapewni膮 mu nowy, lepszy pocz膮tek. W jednym z post贸w na swoim obecnie nieaktywnym blogu wspomnia艂am; „Zacz膮膰 wszystko od nowa. Robi臋 to co-dzie-nnie. Mog艂abym rzuci膰 wszystko w diab艂y, usi膮艣膰 i p艂aka膰 z bezsilno艣ci. Wszystko, co burzy tw贸j spok贸j, r贸wnowag臋, rado艣膰 z 偶ycia, usu艅 to. Je偶eli wydawa艂o Ci si臋, 偶e tak po prostu zaczniesz wszystko od pocz膮tku z u艣miechem na twarzy, to Ci臋 rozczaruj臋. To tak nie dzia艂a. Ja tak robi臋 — bior臋 wdech i zaczynam od nowa! Pi臋膰, dziesi臋膰, pi臋tna艣cie, sto czy sto tysi臋cy razy tego si臋 nie liczy. Dlaczego to robi臋? Bo 偶ycie nie jest po to, by prze偶y膰 je ka偶dego dnia staj膮c na kraw臋dzi. Chc臋 by膰 szcz臋艣liwa, niezale偶na i spe艂niona. Pomy艣licie hipokrytka, bo zaczynam od „to tak nie dzia艂a”, a ko艅cz膮c, m贸wi臋, 偶e w艂a艣nie tak robi臋, bo chce by膰 szcz臋艣liwa. Cz艂owiek robi r贸偶ne g艂upie rzeczy, ja kr臋c臋 si臋 na karuzeli.’’.


Znowu… poczu艂am potrzeb臋 by rzuci膰 wszystko w diab艂y i zacz膮膰 wszystko od pocz膮tku.


Z wra偶enia, 偶e mam pisa膰 pierwsz膮 notk臋 na nowym blogu, zrobi艂am si臋 strasznie spragniona. Kubek gor膮cej, 艣wie偶ej, pachn膮cej kawy to co艣, czego mi trzeba, by napisa膰 dla was pierwsz膮, a przede wszystkim sensown膮 notk臋 na 贸w blogu.


Nazywam si臋 Natalia, pi臋tnastego listopada sko艅czy艂am 16 lat i witam ponownie osoby, kt贸re mia艂y okazj臋 mnie ju偶 pozna膰 na blogu Kronika Awatarii, a osoby, kt贸re widz膮 mnie po raz pierwszy, serdecznie witam i mam nadziej臋, 偶e si臋 polubimy. Przygod臋 z pisaniem zacz臋艂am ju偶 za dzieciaka. Ma艂ymi krokami pn膮c si臋 po szczeblach wysokiej drabiny moich mo偶liwo艣ci, pog艂臋bia艂am swoje do艣wiadczenie i coraz bardziej kocha艂am to, co robi臋. Przez moje d艂onie przesz艂o setki kartek zapisanych przer贸偶nymi wierszami, opowiadania od ckliwych romans贸w po mroczne dramaty zmierzaj膮c ku przer贸偶nym blogom, a ostatecznie na ten moment znalaz艂am si臋 tutaj. Jestem dziewczyn膮 o ciekawym i bardzo zmiennym charakterze, mo偶na by rzec, 偶e ka偶dego dnia przyodziewam now膮 mask臋 i jestem ca艂kowicie inn膮 osob膮. No co dzie艅 po prostu staram si臋 by膰 mi艂膮, przyjacielsk膮 i pomocn膮 osob膮. W gronie przyjaci贸艂 nie opuszcza mnie poczucie humoru i na pewno nie mog膮 narzeka膰 na brak temat贸w z mojej strony. Z biegiem czasu mam nadziej臋, 偶e i wy poznacie mnie z jak najlepszej strony i z otwartymi r臋kami przyjmiecie do rodzinki AKI. Swoj膮 drog膮 jestem zaskoczona pozytywnie tym jaka mi艂a atmosfera panuje na 贸w blogu i z tego miejsca serdecznie dzi臋kuj臋 dziewczynom za podanie pomocnej d艂oni i szansy na nowy, lepszy pocz膮tek.

Moj膮 mocn膮 stron膮 poza pisaniem jest grafika komputerowa i to w艂a艣nie notki w tym kontek艣cie z mojej strony b臋d膮 pojawia艂y si臋 najcz臋艣ciej, z czego mam nadziej臋, b臋dziecie zadowoleni. Na brak poradnik贸w z przer贸偶nych program贸w graficznych na pewno narzeka膰 nie b臋dziecie. W miar臋 mo偶liwo艣ci postaram si臋 r贸wnie偶 organizowa膰 wiele ciekawych konkurs贸w oraz zabaw z kusz膮cymi nagrodami, gdzie ka偶dy z was b臋dzie mia艂 mo偶liwo艣膰 spr贸bowania swoich si艂, rywalizuj膮c z innymi, a mo偶e odkryjecie talenty, o kt贸rych nawet nie mieli艣cie poj臋cia? Tylko B贸g jeden wie co przyniesie czas, a na t膮 chwil臋 si臋 z wami 偶egnam mi艂ego wieczoru i do zobaczenia wkr贸tce.


21 komentarzy:

  1. Powodzenia i 偶eby艣 zosta艂a z nami jak najd艂u偶ej kochana! 馃槏

    OdpowiedzUsu艅
  2. mega ze tutaj piszesz! powodzenia

    OdpowiedzUsu艅
  3. dobrze, ze nie odeszlas od blogowania!!!

    OdpowiedzUsu艅
  4. powodzenia! czekam na poradniki graficzne

    OdpowiedzUsu艅
  5. Ale super, dawno 偶adna osoba na blogu nie zrobi艂a na mnie tak dobrego wra偶enia. Powodzenia!

    OdpowiedzUsu艅

Cieszymy si臋, 偶e jeste艣 tutaj z nami!
Pami臋taj, 偶e podczas komentowania naszych post贸w musisz przestrzega膰 kilka zasad.

1. Staraj si臋 odzywa膰 z szacunkiem do admin贸w oraz innych czytelnik贸w.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Je偶eli masz jakie艣 w膮tpliwo艣ci lub uwagi co do tre艣ci posta, napisz to.
4. Nie reklamuj si臋 w komentarzu.