czwartek, 9 stycznia 2020

❄Czy warto kupować prezenty świąteczne?❄

Witajcie!
Czy kiedykolwiek mieliście okazję otworzyć na Awatarii prezent noworoczny? Skusiliście się na jego zakup? Byliście zawiedzeni, a może wręcz przeciwnie - zadowoleni? W dzisiejszej notce skupimy się na pewnym filmie z otwierania prezentów noworocznych. Film należy do Dark Angel Avataria - angielskojęzycznej youtuberki. Co udało jej się zdobyć? Miała szczęście, czy pech? Tego dowiecie się klikając ''Czytaj dalej''!
Dark Angel Avataria podobnie jak inni youtuberzy zajmujący się zagraniczną Awatarią nagrała film z openingu prezentów świątecznych. Co wylosowała? Tego dowiecie się z filmu poniżej!


W minucie 5:50 Angel zaczyna otwierać prezenty, dlatego jeśli nie chcecie oglądać go całego, to zapraszam do przewinięcia filmu na tą właśnie minutę. Ja także otworzyłam swój malutki prezencik - zobaczcie co otrzymałam!



Jak dla mnie to totalna porażka, żeby w prezencie za około 50 G wylosować to! Widoczne w youtuberce powiodło się nieco lepiej, gdyż wylosowała zarówno unikatowe meble, jak i sporo złotych i srebrnych monet. Teraz pytanie, na którego podstawie powstał ten post - czy WARTO kupować prezenty świąteczne?
Każdy ma nieco inne zdanie na ten temat. Ja wyrażając swoją opinię mogę śmiało powiedzieć, że to co wylosujemy jest bardzo uzależnione od naszego szczęścia i losu. Mimo wszystko mówię nie. Nie warto kupować małych prezentów, jednak te średnie i większe? Zastanowiłabym się. Jednak jeżeli zakupimy ich więcej, to jest prawdopodobieństwo tego, że trafimy na coś ciekawego! Nie miałam jeszcze okazji robić większego openingu, jednak mam jeden film, na którym otwieram dwa prezenty o większym nominale.


Jeżeli nie chcecie oglądać całego filmu to polecam Wam przewinąć na 0:33. Jak widzicie prezenty w środku pudełka nie są warte tej ceny. Według mnie to za wysoka cena. Gdyby prezenty noworoczne były nieco tańsze, to tak - poleciłabym je. Jednak na chwilę obecną trzymam się swojego zdania - nie warto.
A jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Podzielcie się koniecznie swoimi opiniami w komentarzach, a być może pomożecie innym graczom przy tym trudnym wyborze. Pamiętajcie jednak, event niedługo się kończy!

1 komentarz:

  1. Pamiętam, jak te prezenty mnie intrygowały i zawsze chciałam chociaż jednego kiedyś otworzyć. Ostatnio jednak kupiłam i . . . natychmiast pożałowałam :<

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.