czwartek, 2 stycznia 2020

⛄Skąpy Mikołaj - kontynuacja serii⛄

Witajcie moi mili! Z racji ostatnich wydarzeń postanowiłam, że opublikuję tego posta jeszcze raz. Znajdują się tutaj informacje od chwili odpadnięcia Egzystencji i odnowiona sonda. Jeżeli już go czytaliście, to zejdźcie na sam dół do sondy.

Kilka dni temu byłam w kinie na ostatniej części sagi Gwiezdne Wojny. Jeżeli nie wiecie czy iść  na ten film, to ja Wam go szczerze polecam. Są niespodziewane zwroty akcji i nie tylko. Nie będę oczywiście spoilerować, musicie sami to zobaczyć! A jeżeli byliście już na tym, powiedzcie czy Wam się podobało.

W dzisiejszej części nasz skąpiec wyeliminował z gry Egzystencję. Po niewielkiej dramce z nabijaniem głosów to niestety ona odpadła. Jeżeli będziesz miała czas to wpadnij do mnie po skromny podarunek. A my gramy dalej! Zostały cztery osoby w walce o VIP.
Kto zostanie zwycięzcą? Tego dowiemy się niedługo.

W międzyczasie zapraszam do zerknięcia na polecane blogi, gdyż pojawiły się nowe pozycje i zostawiam tutaj logo mojego drugiego bloga, na który serdecznie zapraszam! Poniżej sonda!


4 komentarze:

  1. Czemu jesteś autorką, to karygodne!! Żeby założycielka bloga była autorka? Może jeszcze okres próbny będziesz miała? Śmiech na sali
    /Last Hope

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co się wtrącasz w sprawy moje i Emilki? :)

      Usuń
  2. To nie są sprawy twoje i Emilki, skoro prowadzicie bloga, który jest publiczny. :) I ja chcę dobrze dla Was obydwu, a Wy to mi utrudniacie
    /Last Hope

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.