wtorek, 16 maja 2017

Przerwa!

Hello!
Jestem osobą, która nie lubi robić sobie przerw w blogowaniu. Niestety tym razem w pewnym stopniu jestem do tego zmuszona. Jak wiecie maj to miesiąc, w którym wiele  osób poprawia swoje oceny. To mój ostatni rok w gimnazjum i chcę wypaść jak najlepiej. To jest też powód mojego dłuższego urlopu. Chcę wziąć prawie trzytygodniową przerwę (do 3 czerwca), ponieważ ten miesiąc muszę poświęcić nauce i poprawkom. Moja przerwa będzie także widoczna na  kanale EmiRudaMCA. Mam nadzieję, że to zrozumiecie. Opiekę nad blogiem pozostawiam pozostałej administracji. A wam życzę dalszych sukcesów w nauce i żeby ten rok szkolny wypadł dla was jak najlepiej!
Wracam do was 3 czerwca! Żegnajcie!
Emilka ♥

4 komentarze:

  1. Nowość! Rozpoczyna się twój koszmar... http://hejterzy-awatarii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się boję 😂😰😱
      Emilka ♥

      Usuń
    2. Odwiedzę ten koszmar... XD

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.