艣roda, 29 marca 2017

Przeczytajcie do ko艅ca 馃槈

Cze艣膰!
Wiem, 偶e d艂ugo nie pojawi艂 si臋 ode mnie jaki艣 sensowny post i bardzo za to przepraszam, jednak ostatni miesi膮c by艂 bardzo prze艂omowym miesi膮cem w moim 偶yciu, dlatego posty pojawia艂y si臋 bardzo rzadko (a mog臋 powiedzie膰, 偶e prawie wcale). Pocz膮tkiem wielkiej zmiany, kt贸ra przeze mnie przesz艂a by艂 m贸j wyjazd, nie bede tutaj si臋 nad nim rozdrabnia艂a jednak, gdy wr贸ci艂am ju偶 do domu dowiedzia艂am si臋 ciekawych (je艣li mog臋 to tak nazwa膰) informacji, kt贸re skumulowa艂y wszystko. Jest mi nadal bardzo cie偶ko u艂o偶y膰 to sobie w g艂owie, dlatego posty ode mnie nie wychodzi艂y. Brakowa艂o mi motywacji do pisania, tworzenia ciekawych serii, konstruowania sensownych zda艅. Za ka偶dym razem, gdy pr贸bowa艂am co艣 napisa膰, nie wychodzi艂o mi za bardzo i to jeszcze bardziej mnie zacz臋艂o demotywowa膰. Pr贸bowa艂am zapomnie膰 o otaczaj膮cych mnie problemach i na si艂臋 pr贸bowa艂am znale藕膰, co艣 w czym mog艂abym by膰 dobra, po znalezieniu odpowiedniego zaj臋cia postanowi艂am napisa膰 dla Was posta, aby wyja艣ni膰 moja nieobecno艣膰 oraz oznajmi膰 Wam pewna rzecz.
Podsumowuj膮c moje powy偶sze wypociny, chcia艂abym oznajmi膰, 偶e nie jestem w stanie wsp贸艂tworzy膰 tego bloga, poniewa偶 jak narazie mam wiele spraw na g艂owie, a my艣l o tym, 偶e musi pojawi膰 si臋 ode mnie jaki艣 post jeszcze bardziej mnie do tego zniech臋ca. Dlatego oznajmiam wszem i wobec, 偶e z dniem dzisiejszym jestem zmuszona zako艅czy膰 dzia艂alno艣膰 na tym wspania艂ym blogu.
Wasza Kama

2 komentarze:

  1. Znowu kto艣 odchodzi ???

    OdpowiedzUsu艅
  2. Najpierw Paulina, teraz ty... 馃様
    Sprawy prywatne s膮 najwa偶niejsze, tak samo jak szko艂a. No c贸偶...
    Ja chcia艂abym podzi臋kowa膰 Ci za to, 偶e chocia偶 te kilka miesi臋cy by艂a艣 z nami. Bardzo si臋 ciesz臋, 偶e mog艂y艣my wsp贸艂pracowa膰. 馃様

    OdpowiedzUsu艅

Cieszymy si臋, 偶e jeste艣 tutaj z nami!
Pami臋taj, 偶e podczas komentowania naszych post贸w musisz przestrzega膰 kilka zasad.

1. Staraj si臋 odzywa膰 z szacunkiem do admin贸w oraz innych czytelnik贸w.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Je偶eli masz jakie艣 w膮tpliwo艣ci lub uwagi co do tre艣ci posta, napisz to.
4. Nie reklamuj si臋 w komentarzu.