poniedziałek, 20 marca 2017

Nowy nagłówek?

Czeeść!
Dzisiaj mamy pierwszy dzień wiosny 2017 (jak samo Google mówi). Dzisiaj pracowałam nad nagłówkiem bloga, ponieważ nie miałam nic innego do roboty (choruje się, przeziębienie). Ola podobnie tak jak ja też choruje. Postanowiłyśmy nagrać wspólny film, tym razem trafiło na ''Parodię Szpitala''. Film na moim kanale, ale macie go też poniżej:
To, że blog zmienił nazwę nie znaczy że nie będziemy pisać o Awatarii na YouTube. Ale dobra, chyba tytuł posta był inny? Co nie? No, to zapoznajcie się z nowym nagłówkiem bloga:
Oczywiście wiosna jak wiosna, a ja postaram wam się wytłumaczyć jaki przekaz ma nagłówek i wytłumaczyć wszystkie szczegóły na nim umieszczone. Zacznijmy od tła, oczywiście nie jest ono mojego autorstwa, ale postaram się opowiedzieć co ono przedstawia. A więc tło jest całkiem dobre jak na to, które ma przedstawiać wiosnę. Z tyłu widoczne są góry, a niżej domy. A na głównym planie jest dróżka i polana. Teraz czas na omówienie awatarów. Dlaczego jedni są więksi od drugich? Kamil jest najmniejszy, ponieważ stoi dalej od pozostałych. Idzie on dróżką. Emilka (ja) stoję trochę bliże, ale nie najbliżej i macham do obiektywu. Ola stoi po boku, jest też większa, bo stoi blisko obiektywu. Kamila stoi najbliżej obiektywu i jest tym sposobem największa na nagłówku. Oczywiście wszystko jest podpisane. Jak na wiosenny nagłówek wyszło mi to całkiem dobrze, chociaż nie idealnie. Oczywiście proszę was o opinię i ocenę mojego nagłówka.
A teraz się z wami żegnam.
Do następnego!
Emilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.