czwartek, 16 marca 2017

Oceniamy filmy #1

Witajcie.
Dzisiaj nadszedł czas na zapoczątkowanie naszej serii Oceniamy filmy. Niestety otrzymałam tylko dwa linki do filmów, a więc post nie będzie zbyt długi. Jeszcze odchodząc od tematu: seria Poszukiwacze skarbów już pojutrze. A teraz zaczynajmy.

Primadonna ♔ - Valide Sultan Awataria
Na pierwszą falę idzie ten oto teledysk w wykonaniu Valide Sultan Awataria. Zacznijmy od obejrzenia tego filmu z jej kanału:
Może zaczniemy od miniaturki filmu. A więc, bardzo podoba mi się ta miniaturka chociażby ze względu na kolorystykę. Przyznam, że niezbyt widoczny jest tutaj tekst - ale to tylko moja spostrzegawczość. Na miniaturce mamy samą wykonawczynię filmu, a na tle jest takie jakby pole zbóż.
Przejdźmy do treści filmu - trwa on dokładnie 1:03 minuty. Film jest w pewnym sensie teledyskiem, przedstawia on różne urywki z życia sułtanek i Valide. Tak jak leci w nim piosenka, tak też wyświetlany jest tekst piosenki. Nie ma opóźnień, jeżeli chodzi o tekst i to mi się podoba. Film ma bardzo dużo efektów specjalnych, co świadczy o tym że był montowany w programie typu Camtasia Studio lub Sony Vegas Pro. Jedyne co w filmie mi się nie podobało to opóźnienia w nagrywaniu, ale są to niewielkie opóźnienia i nie przeszkadzają one w oglądaniu tego teledysku. Bardzo podoba mi się także muzyka w filmie. 

Awataria - Moja garderoba
Kolejnym filmem jest film autorstwa Żelkowej Julii. 
A więc, w filmie używany jest głos z Symulatora Mowy IVONA, co świadczy o tym że film był nagrany już dawno. Dlaczego? Niestety, ale w chwili obecnej nie można już korzystać z głosu znanego nam Jacka. Film nagrywany programem Bandicam.com podobnie jak film Valide. Można łatwo się tego domyśleć, ponieważ na górze filmów widoczny jest znak wodny. Może zacznijmy od tego co podoba mi się w filmie? Przede wszystkim to że jest na temat. Autorka napisała Moja garderoba, czyli w filmie będzie pokazywać nam swoją garderobę na Awatarii - to oczywiste. Słowa używane w filmie mają styl języka potocznego oraz użyte jest nam bardzo dobrze znane XD. Początek nizbyt zachęcił mnie do oglądania, najbardziej rozpraszała mnie muzyka na początu, jednak w połowie filmu piosenka zmieniła się na inną i film oglądało się przyjemniej.

Chciałam także podkreślić bardzo częsty błąd jaki popełniają początkujący YouTuberzy - nudząc oglądających. Na końcu filmu bohaterka pisze w dymkach czatu na Awatarii i trwa to bardzo długo, a wręcz nas nudzi. Jeżeli chcecie, aby tekst ''szedł szybciej'' to polecam pobrać bezpłatny program do montowania znany jako Movie Maker. Tam jest opcja dzięki której można przyśpieszyć lub przyciąć film. Moja ocena ogólna tego filmu pozostaje na stopniu dobry

To wszystko w tym wydaniu,
czekam na kolejne linki do filmów!
Do zobaczenia!
Emilka

1 komentarz:

  1. W sumie ocena fajna tylko w2 filmie ( To mój xD) mam movie maker ale jak dodam film z bandicama to nie ma w ogóle ścieżki dźwiękowej :/

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.