środa, 8 marca 2017

Czas mnie prześcignął.

  Witajcie.
Dawno tutaj nie pisałam.
Ostatni post pojawił się 23 lutego do dzisiaj.
Otóż - problemy rodzinne, wyjazdy no i powód bardzo znany NAUKA.  
Nie mam czasu na nic. Czas mnie prześcignął, a ja nie nadążam. Ostatnio zapisałam się na zajęcia aktorskie, miałam wyjazd. Prawdopodobnie w przyszłym miesiącu przeprowadzkę do Warszawy. Pomimo, że zostało bardzo mało czasu do końca szkoły, niestety ale muszę się przeprowadzić.

Miałam wrzucić wyczekiwany teledysk, ale jestem dopiero w refrenie. Nie mam czasu na jego zrobienie.
INFORMACJA: PA zostało usunięte z powodu problemów.

Pozdrawiam,
Paula.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.