czwartek, 16 marca 2017

5 ciekawostek o awatarii!

Heja 馃槄
Pami臋tacie zapowied藕 ,,ciekawostek"? Dzi艣 nasta艂 dzie艅 w kt贸rym mo偶e czego艣 si臋 dowiecie nowego o awatarii. Nie b臋dzie seria ale poprostu jednorazowa zabawa. Zapraszam wszystkich do czytania!

1. Na angielskim serwerze zak艂adka bliscy nazywa si臋 Family
Hmm. Dziwne to. W t艂umaczeniu na j臋zyk polski to to oznacza ,,rodzina." Poniek膮d racja bo w ko艅cu m膮偶/偶ona to w ko艅cu rodzinka. Jednak przewa偶nie w tej zak艂adce b臋dzie 1 lub 2 osoby. By膰 mo偶e te偶 pustka bo jak mamy np:. Siostr臋 to jej nie mo偶emy doda膰.



2. Na Nk dwie dziewczyny mog膮 by膰 par膮. (nie wiem czy do chwili obecnej)
U ch艂opak贸w nie wiem jednak u dziewczyn wiem na 100% Z pierwszej strony fajnie bo jak dwie przyjaci贸艂ki uwielbiaj膮 si臋 i kochaj膮 jak siostry to mog膮 zosta膰 par膮 ale pytanie co na to m膮偶 jednej z nich? 馃槀 Z drugiej strony jak tak dalej p贸jdzie to awataria zamieni si臋 homoseksualny 艣wiat! Dziewczyny razem w zwi膮zku by膰 mo偶e ch艂opaki te偶. Moja opinia na ten temat jest 艣rednia.



3. Zanim zosta艂 dodany komunikat o tym 偶e dostawali艣my 10 g administracja poprostu dawa艂a (bez komunikat贸w niczego, poprostu mieli艣my 10 g wi臋cej)
Chyba lepiej. Wcze艣niej nie zwraca艂am na to uwagi. Dopiero niedawno zauwa偶y艂am to. Jest to do艣膰 spoko. Na Facebooku pisze kt贸ry konkretnie znajomy. Natomiast na Naszej klasie tam gdzie na Fb pisze znajomy jest pustka luka. Czyli nie wiemy kto si臋 zarejestrowa艂 do gry ale kto by odm贸wi艂 sobie g? 馃槆


4. Nie dawno przywr贸cono ko艂o fortuny
By艂a to zwyk艂a aktualizacja. Prawie nie widoczna. Co si臋 zmieni艂o? Zobaczcie sami! Zmieni艂 si臋 kolor obw贸dki liczby 偶eton贸w. Wszyscy dramatyzowali艣my 偶e zabrali nam ko艂o fortuny 偶e Rosji nie xD Jednak niewinna obw贸dka by艂a powodem u nie licznych graczy (kt贸rym chcia艂o si臋 kr臋ci膰 w k贸艂ko) zawa艂u. Czy to nam by艂o potrzebne? Jednak wa偶ne 偶e przywr贸cili.


5. Na awatarii wyst臋puj膮 wi臋ksze i mniejsze awatary.
Hah i tu mam wi臋kszo艣膰! Czy wiedzieli艣cie o tym 偶e nie ka偶da posta膰 jest r贸wna? By膰 mo偶e kilka os贸b...  Przewa偶nie w s膮siadach tak si臋 dzieje. Dlatego (mo偶ecie si臋 艣mia膰) ale zmierzymy ,,linijk膮" nasze awatarki. Sprawdzimy czy to prawda czy te偶 iluzja. Posta膰 pierwsza ma .... centymetr贸w. Natomiast druga ma .... centymetr贸w. Naprawd臋 jest to dziwne. Ja mam kilka teorii.

a) Jest to spowodowane cz臋stotliwo艣ci膮 grania.
b) Dzieje si臋 tak przez poziom i maj膮tek.
c) By膰 mo偶e co np 50 gracz jest ni偶szy.

Ja naprawd臋 nie mam zielonego poj臋cia. Mo偶emy tylko przypuszcza膰 albo napisa膰 do administracji. W ka偶dym razie ja napisz臋 i dam zna膰 jak odpisz膮.
Mam nadziej臋 偶e czym艣 was zaskoczy艂am i 偶e podoba wam si臋 seria. Je偶eli b臋dzie 5 g艂os贸w na tak zaczn臋 robi膰 seri臋 ,,Top 5" czyli hacker贸w poszukamy jaki艣 bug贸w itp.. Ci kt贸rzy ogl膮daj膮 mnie na YouTube to wiedz膮 偶e na moim kanale s膮 2 odcinki z tej serii. Do us艂yszenia, bay!
//Olka

4 komentarze:

  1. Jesli chodzi o to pierwszo laske to opr贸cz Marysiu to ona ma du偶e te cos na glowie dlatego jest niska.. Nwm czy to oto kaman.
    \bessoska

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ja w艂a艣nie jestem ni偶sza jak kto艣 ma mnie w s膮siadach. Wida膰 mi tylko p贸艂 twarzy. Jest tak chyba dlatego, 偶e mam dosy膰 "wysok膮" fryzur臋. U innych moze to by膰 spowodowane te偶 akcesoriami na g艂owie np. Koniczynki

    OdpowiedzUsu艅
  3. Mi znikn臋li s膮siedzi i nie mog臋 zaprosi膰 znaj! Co mam robi膰? �� Prosz臋 o pomoc!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Wejd藕 w > Znajomi (nie na Awatarii, tylko na nk.pl na twoim profilu) > wyszukaj w znajomych ''Konto usuni臋te'' lub ''Konto zablokowane'' > wszystkie wyniki jakie wyskocz膮 ci po wyszukaniu (nie maj膮 one zdj臋cia profilowego) usu艅. Gotowe. :D

      Usu艅

Cieszymy si臋, 偶e jeste艣 tutaj z nami!
Pami臋taj, 偶e podczas komentowania naszych post贸w musisz przestrzega膰 kilka zasad.

1. Staraj si臋 odzywa膰 z szacunkiem do admin贸w oraz innych czytelnik贸w.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Je偶eli masz jakie艣 w膮tpliwo艣ci lub uwagi co do tre艣ci posta, napisz to.
4. Nie reklamuj si臋 w komentarzu.